Caverion Oyj Sijoittajauutinen 19.3.2018 klo 13.00

Caverion toimittaa teknisiä järjestelmiä Billerud Korsnäsille Ruotsissa

Caverion toimittaa teknisiä järjestelmiä johtavalle pakkausmateriaali ja -ratkaisuyhtiölle Billerud Korsnäsille, joka rakentaa tällä hetkellä uutta kartonkikonetta Ruotsin Gruvössä sijaitsevaan laitokseen. Caverion vastaa lämmitys-, vesi- ja viemärijärjestelmien, automaation ja prosessiputkistojen teknisestä asennuksesta. Sopimuksen arvo on noin 10 miljoonaa euroa.

”Toteuttamalla tämän projektin olemme mukana kehittämässä tärkeän asiakkaan toimintaa. Caverionilla on pitkä kokemus energiatehokkaan teknologian ja palvelujen toimittamisesta erilaisissa projekteissa, ja energiatehokkuus on keskeinen osa toimintaamme ja strategiaamme. Olemme siksi ylpeitä tästä sopimuksesta”, toteaa Caverionin Ruotsin divisioonajohtaja Klas Tocklin.

Caverionin asennustyöt alkoivat joulukuussa 2017 ja valmistuvat joulukuussa 2018. Sopimus on jaettu kolmeen erilliseen osaan: erityistilat, toimistorakennukset ja ns. Brown field -projektiin sisältyvät alueet.

Billerud Korsnäs kuuluu Caverionin teollisuuden asiakassegmenttiin. Lue lisää teollisuussegmentin projekteistamme.

Lisätietoja antaa:

Fredrik Björklund, aluejohtaja, Caverion Ruotsi, puh. +46 70 624 83 50, fredrik.bjorklund@caverion.com

Erika Björnesparr, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Caverion Ruotsi, puh. +46 73 050 92 85, erika.a.bjornesparr@caverion.com

Caverion tuottaa kiinteistöjen, teollisuuden prosessien ja infrastruktuurin älykkäitä teknisiä ratkaisuja ja palveluita. Ainutlaatuinen palvelutarjontamme kattaa koko elinkaaren: suunnittelun, rakentamisen ja ylläpidon. Visiomme on olla asiakkaiden, työntekijöiden, kumppaneiden ja sijoittajien ykkösvalinta digitalisoituvissa ympäristöissä. Vuoden 2017 liikevaihtomme oli noin 2,3 miljardia euroa. Caverionilla on noin 16 000 työntekijää 12 toimintamaassa Pohjois-, Keski- ja Itä-Euroopassa. Caverionin osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. www.caverion.fi Twitter: @CaverionSuomi

Projektit | Tekniset ratkaisut