Caverion Oyj Sijoittajauutinen 25.9.2020 klo 16.00

Caverion turvaa Norjan poliisin rakennukset

Caverionin tarjoama teknologia turvaa Norjan poliisin rakennukset. PFT:n (Norwegian Police Shared Services) ja Caverionin välinen puitesopimus kattaa turvallisuusjärjestelmien asennuksen ja ylläpidon, mukaan lukien kulunvalvonta, kameravalvonta ja hälytysjärjestelmät.

“Palvelutarjoajia arvioitiin laatu-, hinta- ja turvallisuusosaamisen näkökulmista. Caverion sai kokonaisuudessaan korkeimmat pisteet ja on ensisijainen valintamme kolmesta samantyyppisen puitesopimuksen allekirjoittaneesta toimijasta. Odotamme innolla hyvää yhteistyötä”, sanoo Marianne Haahjem, yksikön päällikkö PFT:sta.

“PFT:lla ja sen alaisilla poliisin yksiköillä on kriittinen rooli Norjan kansalaisten turvallisuuden varmistamisessa. Otamme kiitollisina vastaan tämän vastuun ja luottamuksen, joka liittyy PFT:n rakennuksiin ja rakennusten käyttäjien turvallisuuteen. Caverionilla on yhteensä 50 yksikköä ympäri Norjaa, joista voimme hyvin palvella PFT:ta,” sanoo Knut Gaaserud, Johtaja, Caverion Norja. ”Varmistamme lisäarvon älykkäillä turvallisuusratkaisuillamme, jotka räätälöidään PFT:n tarpeisiin rakennusten koko elinkaarella,” Gaaserud jatkaa.

Puitesopimus kattaa kaikki PFT:n alaiset yksiköt, mukaan lukien Norjan poliisipiirit, maahanmuuttopoliisi ja poliisikoulu.

Caverionille PFT kuuluu julkisen sektorin asiakkaisiin.

Lisätietoja antaa:

Helene Johansen, markkinointi- ja viestintäpäällikkö, Caverion Norja, puh. +47 404 99 922, helene.johansen@caverion.com

Luomamme ympäristö muokkaa tapaamme elää. Caverion mahdollistaa suorituskykyä ja ihmisten hyvinvointia tekemällä rakennetusta ympäristöstä älykästä ja vastuullista. Asiakkaat voivat luottaa osaamiseemme rakennusten, infrastruktuurin, teollisuuslaitosten ja teollisten prosessien koko elinkaaren ajan: hankekehityksestä projekteihin, tekniseen huoltoon ja kunnossapitoon, kiinteistöjohtamiseen sekä asiantuntijapalveluihin. Palvelemme asiakkaitamme 11 maassa, Pohjois-, Keski- ja Itä-Euroopassa, yli 16 000 ammattilaisen voimin. Liikevaihtomme vuonna 2019 oli noin 2,1 miljardia euroa. Caverionin osake on listattu Nasdaq Helsingissä.

Caverion - Building Performance

Caverion turvaa Norjan poliisin rakennukset
Caverionin tarjoama teknologia turvaa Norjan poliisin rakennukset | Älykkäät turvallisuusratkaisut