Caverion vastaamaan Adara Pakkaus Oy:n tuotantolaitoksen kunnossapidosta Valkeakoskella

Caverion Teollisuus Lehdistötiedote 22.11.2023 klo 16.00

Caverion Industria Oy ja Adara Pakkaus Oy ovat tänään allekirjoittaneet sopimuksen Adaran kunnossapidon ulkoistuksesta Caverionille. Sopimuksen myötä Adaran kunnossapidosta vastaava henkilöstö siirtyy Caverion Industrian palvelukseen.

”Adaran toiminta perustuu aaltopahvituotteiden valmistamiseen joustavasti, tehokkaasti ja vastuullisesti. Tuotannon ohella tärkeitä toiminnan kulmakiviä ovat myynti, markkinointi sekä toimitusketjun hallinta. Osaaminen ja toiminnan kehittäminen konkretisoituu meillä juuri näissä ydintoiminnoissa", toteaa Teemu Salo, Adara Pakkaus Oy:n toimitusjohtaja. ”Muihin toiminnan kannalta tärkeisiin tukifunktioihin haluamme löytää meille sopivat toimijat. Tämän ulkoistussopimuksen myötä haluamme kehittää kunnossapidon toimintojamme osaavan kumppanin kanssa, jolla on hallussaan uusimmat ratkaisut tuotantoprosessin tehokkuuteen ja varmistamiseen. Sen vuoksi olemme valinneet kumppaniksemme juuri Caverionin”, jatkaa Salo.

”Caverionin vahva ja vuosikymmenien osaaminen teollisesta kunnossapidosta tuovat varmasti asiakkaalle laajaa tukea heidän tuotantoprosessinsa jokaiselle osa-alueelle. Me Caverionissa parannamme jatkuvasti osaamistamme ja seuraamme alalla tapahtuvia kehityshankkeita. Ennakoivaan kunnossapitoon hyödynnämme digitalisaatiota ja dataa niin, että voimme tuoda kustannustehokkuutta, mitata saavutuksia ja johtaa tiedolla, kun tuotantotehokkuuteen etsitään ratkaisuja”, kertoo Elina Engman, Caverionin Teollisuusdivisioonan johtaja. ”Toivotamme alan vahvat kunnossapidon ammattilaiset lämpimästi tervetulleiksi joukkoomme”, toteaa Engman.

Adaran kunnossapitohenkilöstö siirtyy Caverionin palvelukseen 7.12.2023 alkaen ns. vanhoina työntekijöinä.

Lue lisää palveluistamme

Lisätietoja: Elina Engman, divisioonajohtaja, Caverion Teollisuus, puh. +358 50 351 4673, elina.engman@caverion.com

Adara Pakkaus Oy on merkittävä kotimainen aaltopahvia ja aaltopahvipakkauksia valmistava yritys. Adara on valmistanut pakkausratkaisuja Valkeakoskella jo vuodesta 1933. Viime vuosina toimintaa on kehitetty investoimalla runsaasti tuotannon koneisiin ja laitteisiin. Adaran oma pakkaussuunnittelu, moderni tuotantolaitteisto ja asiakaslähtöinen asenne takaavat sen, että asiakkaat saavat joustavan palvelun ja ensiluokkaiset tuotteet.

Caverion on älykkään ja kestävän rakennetun ympäristön asiantuntija, joka mahdollistaa suorituskykyä ja ihmisten hyvinvointia. Asiakkaat voivat luottaa osaamiseemme kiinteistöjen, infrastruktuurin, teollisuuslaitosten ja teollisten prosessien koko elinkaaren ajan: perus- ja älyteknologioiden asennuksesta sekä huollosta ja kunnossapidosta palvelujen johtamiseen sekä asiantuntija- ja suunnittelupalveluihin ja digitaalisiin ratkaisuihin. Palvelemme asiakkaitamme 10 maassa, Pohjois- ja Keski-Euroopassa, noin 15 000 caverimme voimin. Liikevaihtomme vuonna 2022 oli yli 2,3 miljardia euroa. Caverionin osake on listattu Nasdaq Helsingissä.

#BuildingPerformance #NäinSyntyyEnergiaviisaus #Caverion