Caverion vastaamaan Saabin kiinteistöjen teknisestä huollosta ja kunnossapidosta Ruotsissa - vahvistaa asemaansa yhtenä Ruotsin suurimmista teknisen huollon ja kunnossapidon toimijoista

Caverion Oyj Sijoittajauutinen 16.4.2024 klo 10.00

Caverion on solminut Saab AB:n kanssa sopimuksen Saabin kiinteistöjen teknisestä huollosta ja kunnossapidosta Ruotsissa. Caverion vastaa Saabin korkeita turvallisuusvaatimuksia noudattavien kiinteistöjen toiminnasta ja hallinnoinnista.

Caverionilla on laaja kokemus teknisestä huollosta ja kunnossapidosta, kiinteistöjohtamisesta sekä työskentelystä kriittisissä tuotantoympäristöissä, joissa varmistamme asiakkaidemme toiminnan jatkuvuuden ja optimoimme kiinteistöjen arvoa elinkaarinäkökulmasta.

“Olemme iloisia ja otettuja Saabin luottamuksesta. Yhtenä Ruotsin suurimmista teknisen huollon ja kunnossapidon toimijoista tehtävämme on tarjota tehokkaita palveluja ja ratkaista ennakoivasti haasteita, jotta Saab voi keskittyä ydinliiketoimintaansa, ja jotta Saab voi säilyttää kiinteistöjensä arvon tai jopa kasvattaa sitä", sanoo Uno Lundberg, Caverion Ruotsin divisioonajohtaja.

Saab on maailman johtava sotilas- ja siviilituotteiden sekä -ratkaisujen toimittaja ja Ruotsin suurin puolustusteollisuuden yritys. Saabin järjestelmät ja tuotteet ovat nykyään suurelta osin osa Ruotsin sotilaallista puolustusta.

Lue lisää kiinteistöjohtamisen palveluistamme: www.caverion.fi/katalogi/palvelut/kiinteistojohtaminen/

Erika Björnesparr, Markkinointi- ja viestintäjohtaja, Caverion Ruotsi
erika.a.bjornesparr@caverion.com, tel. +46 73 050 92 85

Marcus Sandlund, Myyntijohtaja, Caverion Ruotsi
marcus.sandlund@caverion.com, tel. +46 70 088 73 75

Caverion lyhyesti

Caverion on älykkään ja kestävän rakennetun ympäristön asiantuntija, joka mahdollistaa suorituskykyä ja ihmisten hyvinvointia. Asiakkaat voivat luottaa osaamiseemme kiinteistöjen, infrastruktuurin, teollisuuslaitosten ja teollisten prosessien koko elinkaaren ajan: perus- ja älyteknologioiden asennuksesta sekä huollosta ja kunnossapidosta palvelujen johtamiseen sekä asiantuntija- ja suunnittelupalveluihin ja digitaalisiin ratkaisuihin. Palvelemme asiakkaitamme 10 maassa, Pohjois- ja Keski-Euroopassa, noin 15 000 caverimme voimin. Liikevaihtomme vuonna 2023 oli noin 2,5 miljardia euroa.

Assemblin Caverion Group muodostettiin huhtikuussa 2024 Assemblinin ja Caverionin yhdistyttyä Pohjois-Euroopan johtavaksi konserniksi teknisissä palveluissa ja asennuksissa. Lähes 22 000 ammattilaistamme 10 maassa jakavat innon älykkäisiin ja kestäviin ratkaisuihin. Liikevaihtomme on yhteensä noin 3,8 miljardia euroa.

www.assemblincaverion.com

#Caverion #BuildingPerformance #energiaviisaus