Caverionin asiantuntijapalvelut kasvavat – 50 asiantuntijaa siirtyy tänään Kiwa Inspectalta

Caverion Oyj Sijoittajauutinen 1.9.2023 klo 14.10

Caverion kertoi kesäkuussa täydentävänsä kiinteistöjen asiantuntijapalveluitaan ostamalla Inspecta Oy:ltä kiinteistöjen ja rakenteiden tutkimus- ja konsultointipalvelut. Liiketoimintakauppa toteutui tänään 1.9., ja 50 Kiwa Inspectan asiantuntijaa ovat nyt osa Caverionia.

Liiketoimintakauppa perustuu Caverionin kasvustrategiaan. Asiantuntijapalveluiden laajentaminen tukee Caverionin liiketoimintaa ja roolia johtavana kiinteistöjohtamisen palveluiden tuottajana.

Caverionin asiantuntijapalvelut täydentyvät kiinteistöjen ja rakenteiden tutkimus- ja tarkastuspalveluilla. Kiinteistön kunnon selvittäminen on lähtökohtana kiinteistön toimenpiteiden suunnittelulle sekä vastuulliselle ja energiaviisaalle käytölle kiinteistön koko elinkaaren ajan.

Ostettava liiketoiminta keskittyy kahdeksalle paikkakunnalle: Oulu, Vantaa, Tampere, Turku, Seinäjoki, Rovaniemi, Lahti ja Jyväskylä. Uudet Caverionin asiantuntijat tarjoavat jatkossakin asiakkaille mm. erilaisia kiinteistöjen rakenteiden ja taloteknisten järjestelmien kuntoarvioita, sisäilman kuntotutkimuksia sekä hankesuunnittelua, projektinjohtoa ja valvontaa.

"Toivotamme uudet asiantuntijat lämpimästi tervetulleiksi kasvavaan Caverioniin! Asiantuntijapalveluillemme on jatkuvaa kysyntää, ja haluamme tukea asiakkaitamme valitsemaan energiaviisaita ja kestäviä ratkaisuja kiinteistöjen koko elinkaarella”, sanoo liiketoimintajohtaja Laura Karotie, Caverion Suomen kiinteistöjohtamisen palveluista.

Lue lisää Caverionin kiinteistöjohtamisen palveluista

Laura Karotie, liiketoimintajohtaja, Kiinteistöjohtamisen palvelut, Caverion Suomi Oy, laura.karotie[at]caverion.com, puh. +358 50326 9314

Caverion on älykkään ja kestävän rakennetun ympäristön asiantuntija, joka mahdollistaa suorituskykyä ja ihmisten hyvinvointia. Asiakkaat voivat luottaa osaamiseemme kiinteistöjen, infrastruktuurin, teollisuuslaitosten ja teollisten prosessien koko elinkaaren ajan: perus- ja älyteknologioiden asennuksesta sekä huollosta ja kunnossapidosta palvelujen johtamiseen sekä asiantuntija- ja suunnittelupalveluihin ja digitaalisiin ratkaisuihin. Palvelemme asiakkaitamme 10 maassa, Pohjois- ja Keski-Euroopassa, noin 15 000 caverimme voimin. Liikevaihtomme vuonna 2022 oli yli 2,3 miljardia euroa. Caverionin osake on listattu Nasdaq Helsingissä.

#BuildingPerformance #NäinSyntyyEnergiaviisaus #Caverion #energywise