Caverion Oyj Sijoittajauutinen 13.4.2022 klo 10.00

Caverionin osavuosikatsaus 1−3/2022 julkistetaan 28.4.2022

Caverion Oyj:n osavuosikatsaus 1−3/2022 julkistetaan torstaina 28.4.2022 noin kello 8.00 Suomen aikaa. Pörssitiedote ja esitysaineistot suomeksi ja englanniksi ovat tällöin saatavilla yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.caverion.fi/sijoittajat.

Tiedotustilaisuus sijoittajille ja tiedotusvälineille

Osavuosikatsauksesta järjestetään englanninkielinen tiedotustilaisuus torstaina 28.4.2022 klo 10.00 Flik Studio Elielissä osoitteessa Töölönlahdenkatu 2C (Sanomatalo), Helsinki. Tilaisuudessa esiintyvät toimitusjohtaja Jacob Götzsche ja väliaikainen talousjohtaja Riitta Palomäki. Tilaisuus on tarkoitettu sijoitusanalyytikoille, salkunhoitajille ja tiedotusvälineille.

Webcast

Tiedotustilaisuutta sekä johdon esityksiä voi seurata myös suorana webcast-lähetyksenä Caverionin kotisivuilla osoitteessa www.caverion.fi/sijoittajat. Suora lähetys alkaa klo 10.00. Tallenne on katsottavissa samassa osoitteessa noin klo 12.00.

Puhelinkonferenssi

Tiedotustilaisuuteen voi osallistua myös puhelinkonferenssin kautta. Puhelinkonferenssiin osallistutaan soittamalla viimeistään viisi minuuttia ennen tilaisuuden alkua (klo 9.55) numeroon +358 981710310. Osallistujia pyydetään antamaan tunnus 66423485#. Webcast-lähetyksen ja puhelinkonferenssin aikana kysymykset tulee esittää englanniksi.

Aikataulu eri aikavyöhykkeillä:

Osavuosikatsauksen
julkistaminen
Tiedotustilaisuus, puhelinkonferenssi ja
suora webcast-lähetys
Webcast-
lähetyksen tallenne saatavilla
EEST (Helsinki) 08.00 10.00 12.00
CEST (Pariisi, Tukholma) 07.00 09.00 11.00
BST (Lontoo) 06.00 08.00 10.00
EDT (New York) 01.00 03.00 05.00

Lisätietoja: Milena Hæggström, sijoittajasuhteiden ja ulkoisen viestinnän johtaja, puh. 040 5581 328, milena.haeggstrom@caverion.com

Luomamme ympäristö muokkaa tapaamme elää. Caverion mahdollistaa suorituskykyä ja ihmisten hyvinvointia tekemällä rakennetusta ympäristöstä älykästä ja vastuullista. Asiakkaat voivat luottaa osaamiseemme rakennusten, infrastruktuurin, teollisuuslaitosten ja teollisten prosessien koko elinkaaren ajan: hankekehityksestä projekteihin, tekniseen huoltoon ja kunnossapitoon, kiinteistöjohtamiseen sekä asiantuntijapalveluihin. Palvelemme asiakkaitamme 10 maassa, Pohjois- ja Keski-Euroopassa, yli 14 000 ammattilaisen voimin. Liikevaihtomme vuonna 2021 oli noin 2,1 miljardia euroa. Caverionin osake on listattu Nasdaq Helsingissä.

Caverion - Building Performance