Caverionin pääkonttori on muuttanut Vantaan Vapaalaan

Caverion Oyj Lehdistötiedote 2.1.2019 klo 10.00

Caverionin pääkonttori on muuttanut Vantaan Vapaalaan

Caverionin uusi pääkonttori on tammikuusta 2019 alkaen Vantaan Vapaalassa osoitteessa Torpantie 2. Modernisoidut toimistotilat tuovat yhteen lähes kaikki Caverionin pääkaupunkiseudulla työskentelevät noin 450 (Caverion Suomi -divisioona, Teollisuuden ratkaisut -divisioona ja konsernitoiminnot) työntekijää. Samoissa tiloissa toimi jo aiemmin Caverionin yksiköitä sekä mm. Caverionin kiinteistövalvomo ja Kiinteistö-HelpDesk.

Uusi pääkonttori perustuu käyttäjälähtöisiin tiloihin, jotka tukevat erilaisia työskentelytapoja, avointa vuorovaikutusta ja innovatiivista yhteistyötä. Uudenlaiset tilaratkaisut mahdollistavat joustavan työskentelyn digitaalisessa ympäristössä, viimeisintä teknologiaa hyödyntäen. Työtehtävien mukaan on valittavissa viihtyisiä tiloja yhteistyöhön, projektityöhön, luovaan työhön sekä rauhalliseen työskentelyyn.

Digitaalisuus on vahvasti läsnä sekä henkilöstölle että kiinteistössä vieraileville. Se näkyy mm. tilojen käytön, sisäilman laadun ja energiatehokkuuden seurannassa. Kiinteistölle haetaan BREEAM-ympäristösertifikaattia kevään 2019 aikana.

”Tavoitteenamme on olla asiakkaidemme ykkösvalinta digitalisoituvissa ympäristöissä. Pääkaupunkiseudun osaajien saaminen saman katon alle ja samoihin tiloihin kiinteistövalvomon kanssa on osa tätä matkaa. Uudet työtilat edistävät vuorovaikutteista työskentelyä ja lisäävät asiakkaidemme tietoisuutta uusista, digitaalisista ratkaisuistamme”, kertoo Jorma Brusin, toimitilapäällikkö, Caverion Suomi.

Vapaalan vierailijaohje

Käyntiosoite:

Caverion
Torpantie 2, 01650 Vantaa

Uudet postiosoitteet:

Caverion Oyj

Caverion Suomi

Teollisuuden ratkaisut

Puhelinvaihde: 010 4071

Lisätietoja: Jorma Brusin, toimitilapäällikkö, puh. 040 779 6917, jorma.brusin@caverion.com

Caverion tuottaa kiinteistöjen, teollisuuden prosessien ja infrastruktuurin älykkäitä teknisiä ratkaisuja ja palveluita. Ainutlaatuinen palvelutarjontamme kattaa koko elinkaaren: suunnittelun, rakentamisen ja ylläpidon. Visiomme on olla asiakkaiden, työntekijöiden, kumppaneiden ja sijoittajien ykkösvalinta digitalisoituvissa ympäristöissä. Vuoden 2017 liikevaihtomme oli noin 2,3 miljardia euroa. Caverionilla on noin 16 000 työntekijää 12 toimintamaassa Pohjois-, Keski- ja Itä-Euroopassa. Caverionin osake noteerataan Nasdaq Helsingissä.

www.caverion.fi  Twitter: @CaverionSuomi

Caverion | Uusi pääkonttori