Caverionin tulosjulkistukset ja yhtiökokous vuonna 2015

Caverion Oyj    Pörssitiedote    31.10.2014 klo 8.50

Caverionin tulosjulkistukset ja yhtiökokous vuonna 2015

Caverion Oyj:n tilinpäätöstiedote vuodelta 2014 julkistetaan torstaina 29.1.2014. Vuosikertomus vuodelta 2014 sisältäen tilinpäätöksen julkaistaan viimeistään viikolla 8/2015.

Caverion julkistaa lisäksi kolme osavuosikatsausta vuonna 2015:

Osavuosikatsaus tammi−maaliskuulta 24.4.2015
Osavuosikatsaus tammi−kesäkuulta 23.7.2015
Osavuosikatsaus tammi−syyskuulta 23.10.2015

Tilinpäätöstiedote ja osavuosikatsaukset julkistetaan noin klo 9.00 Suomen aikaa. Ennen julkistuksia yhtiö noudattaa niin sanottua hiljaista jaksoa, joka alkaa 1.1., 1.4., 1.7. ja 1.10. ja kestää tilinpäätöksen tai osavuosikatsauksen julkistamiseen asti.

Caverion Oyj:n varsinainen yhtiökokous pidetään Helsingissä 16.3.2015. Yhtiön hallitus kutsuu erikseen yhtiökokouksen koolle myöhemmin. Osakkeenomistajan mahdollinen pyyntö saada vaatimansa asia varsinaisen yhtiökokouksen käsiteltäväksi tulee toimittaa viimeistään 9.1.2015. kirjallisesti osoitteeseen Caverion Oyj, Jonne Heino, PL 59, 000621 Helsinki tai sähköpostitse osoitteeseen jonne.heino@caverion.fi.

Lisätietoja antavat:

Milena Hæggström, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 040 5581 328, milena.haeggstrom@caverion.fi

Jonne Heino, lakiasiainjohtaja, puh. 0400 422 403, jonne.heino@caverion.fi

CAVERION OYJ

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi

Caverion suunnittelee, toteuttaa, huoltaa ja ylläpitää käyttäjäystävällisiä ja energiatehokkaita teknisiä ratkaisuja kiinteistöille ja teollisuudelle. Palveluitamme käytetään muun muassa toimistoissa ja liikekiinteistöissä, asunnoissa, julkisissa rakennuksissa, infrastruktuurissa sekä teollisuuslaitoksissa. Tavoitteenamme on olla edistyksellisten ja kestävien elinkaariratkaisujen johtavia tarjoajia Euroopassa. Vahvuuksiamme ovat teknologinen osaaminen ja laajat palvelut, jotka kattavat kaikki tekniset osa-alueet kiinteistön ja teollisuuslaitoksen koko elinkaaren ajan. Caverion syntyi kesäkuussa 2013 kiinteistöteknisten ja teollisuuden palveluiden irtautuessa YIT-konsernista itsenäiseksi konsernikseen. Vuoden 2013 liikevaihtomme oli noin 2,5 miljardia euroa. Caverionilla on 13 toimintamaassa Pohjois- ja Keski-Euroopassa yhteensä lähes 18 000 työntekijää. Caverionin osake noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä. www.caverion.fi