Caverion Oyj Pörssitiedote 24.4.2018 klo 7.50

Caverionin tulosjulkistukset ja yhtiökokous vuonna 2019

Caverion Oyj:n tilinpäätöstiedote vuodelta 2018 julkistetaan tiistaina 5.2.2019. Vuosikertomus vuodelta 2018 sisältäen tilinpäätöksen julkaistaan viimeistään viikolla 9/2019.

Caverion julkistaa lisäksi kolme taloudellista raporttia vuonna 2019:

Osavuosikatsaus tammi−maaliskuulta 26.4.2019
Puolivuosikatsaus tammi−kesäkuulta 24.7.2019
Osavuosikatsaus tammi−syyskuulta 29.10.2019

Tilinpäätöstiedote, puolivuosikatsaus ja osavuosikatsaukset julkistetaan noin klo 8.00 Suomen aikaa. Caverion noudattaa niin sanottua hiljaista jaksoa 30 päivää ennen kyseisten raporttien julkaisemista.

Caverion Oyj:n varsinainen yhtiökokous pidetään Helsingissä maanantaina 25.3.2019. Caverionin hallitus kutsuu varsinaisen yhtiökokouksen koolle erikseen myöhemmin. Osakkeenomistajan mahdollinen pyyntö saada asia varsinaisen yhtiökokouksen käsiteltäväksi tulee toimittaa viimeistään 8.1.2019 kirjallisesti osoitteeseen Caverion Oyj, Anne Viitala, PL 59, 00181 Helsinki tai sähköpostitse osoitteeseen anne.viitala@caverion.com.

CAVERION OYJ

Jakelu: NASDAQ Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi

Lisätietoja antavat:

Anne Viitala, Lakiasiainjohtaja, puh. 040 511 6151, anne.viitala@caverion.com

Milena Hæggström, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 040 5581 328, milena.haeggstrom@caverion.com

Caverion tuottaa kiinteistöjen, teollisuuden prosessien ja infrastruktuurin älykkäitä teknisiä ratkaisuja ja palveluita. Ainutlaatuinen palvelutarjontamme kattaa koko elinkaaren: suunnittelun, rakentamisen ja ylläpidon. Visiomme on olla asiakkaiden, työntekijöiden, kumppaneiden ja sijoittajien ykkösvalinta digitalisoituvissa ympäristöissä. Vuoden 2017 liikevaihtomme oli noin 2,3 miljardia euroa. Caverionilla on noin 16 000 työntekijää 12 toimintamaassa Pohjois-, Keski- ja Itä-Euroopassa. Caverionin osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. www.caverion.fi Twitter: @CaverionSuomi

Tulosjulkistuspäivät 2019 | Yhtiökokous 2019