Caverionin varsinainen yhtiökokous pidetään tänään

Caverion Oyj    Sijoittajauutinen    16.3.2015 klo 9.00

Caverionin varsinainen yhtiökokous pidetään tänään

Caverion Oyj:n varsinainen yhtiökokous pidetään tänään 16.3.2015 klo 10.00 alkaen Messukeskuksessa, Helsingissä.

Hallituksen puheenjohtaja Henrik Ehrnrooth pitää tilaisuudessa avauspuheenvuoron, ja Caverionin konsernijohtaja Fredrik Strand käsittelee katsauksessaan muun muassa vuoden 2014 taloudellista tulosta, markkinanäkymiä sekä yhtiön strategisia tavoitteita. 29.1.2015 julkistettu tulosohjeistus vuodelle 2015 säilyy ennallaan: Caverion arvioi, että konsernin vuoden 2015 liikevaihto säilyy edellisvuoden tasolla ja että käyttökateprosentti vuonna 2015 kasvaa merkittävästi.

Katsauksissa ei julkisteta olennaista uutta tietoa. Toimitusjohtajan esitys sekä 29.1.2015 julkistettu yhtiökokouksen asialista ovat saatavilla Caverionin verkkosivuilla osoitteessa www.caverion.fi/yhtiokokous.

CAVERION OYJ

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi

Caverion suunnittelee, toteuttaa, huoltaa ja ylläpitää käyttäjäystävällisiä ja energiatehokkaita teknisiä ratkaisuja kiinteistöille ja teollisuudelle. Palveluitamme käytetään muun muassa toimistoissa ja liikekiinteistöissä, asunnoissa, julkisissa rakennuksissa, infrastruktuurissa sekä teollisuuslaitoksissa. Tavoitteenamme on olla edistyksellisten ja kestävien elinkaariratkaisujen johtavia tarjoajia Euroopassa. Vahvuuksiamme ovat teknologinen osaaminen ja laajat palvelut, jotka kattavat kaikki tekniset osa-alueet kiinteistön ja teollisuuslaitoksen koko elinkaaren ajan. Vuoden 2014 liikevaihtomme oli noin 2,4 miljardia euroa. Caverionilla on 12 toimintamaassa Pohjois-, Keski- ja Itä-Euroopassa yhteensä noin 17 000 työntekijää. Caverionin osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. www.caverion.fi