Caverion Lehdistötiedote 20.8.2024 klo 10.30

Juha Vesanen johtamaan Caverionin kiinteistöteknisiä palveluita Itä-Suomessa

Teknisten palvelujen markkinajohtaja Caverionilla on Itä-Suomessa noin 350 kiinteistötekniikan asiantuntijaa. Kiinteistöteknisten palveluiden johtoon alueella on nimitetty 1.8. alkaen Juha Vesanen (DI). Vesasella on 20 vuoden kokemus erilaisista johto-, kehitys- ja projektitehtävistä. Hän palaa Caverionille Kiwa Inspectalta.

”Juha Vesanen tulee nyt jatkamaan aiemmin Kaakkois-Suomessa aloittamaansa vahvaa liiketoiminnan kannattavuuden ja kasvun parantamista. Meillä on alueella paljon myös teollisia asiakkaita, ja tämä on erinomainen tilaisuus Caverionille kasvaa asiakkaiden kanssa ja kehittää palveluitamme Vesasen johdolla”, kuvaa Ville Tamminen, Caverionin toimitusjohtaja Suomessa.

Itä-Suomen kiinteistötekniikan palvelualue kattaa Kanta-Hämeen ja Päijät-Hämeen, Kymenlaakson, Etelä- ja Pohjois-Karjalan sekä Etelä- ja Pohjois-Savon alueet.

”Caverionilla on Itä-Suomessa hyviä kumppanuuksia, korkea työturvallisuus ja sitoutunut henkilöstö. Tälle pohjalle on hieno lähteä yhdessä rakentamaan, ja itse palaan erittäin mielelläni tuttuun työyhteisöön. Alueen asiakkailla on kova tahtotila kehittää esimerkiksi infrastruktuuria, puhtaan energian hyödyntämistä sekä eri alojen tutkimusta. Lisäksi muut teollisen mittakaavan investoinnit alueelle antavat kiinnostavia mahdollisuuksia, vaikka yleinen markkinatilanne on osin haastava”, sanoo Juha Vesanen, Caverionin Itä-Suomen liiketoimintaryhmän johtaja.

Asiantuntijapalveluita sekä kiinteistöteknisiä ja teollisuuden palveluita tarjoava Caverion yhdistyi tänä vuonna Assemblinin kanssa. Suomen markkinalla yhtiö jatkaa nimellä Caverion.

Juha Vesanen, Itä-Suomen liiketoimintaryhmän johtaja, Caverion (yhteys viestinnän kautta: Susanna Hietanen, Senior Communications Manager, susanna.hietanen@caverion.com, puh. 050 3595 701)

Caverion on älykkään ja kestävän rakennetun ympäristön asiantuntija, joka mahdollistaa suorituskykyä ja ihmisten hyvinvointia. Asiakkaat voivat luottaa osaamiseemme kiinteistöjen, infrastruktuurin, teollisuuslaitosten ja teollisten prosessien koko elinkaaren ajan: perus- ja älyteknologioiden asennuksesta sekä huollosta ja kunnossapidosta palvelujen johtamiseen sekä asiantuntija- ja suunnittelupalveluihin ja digitaalisiin ratkaisuihin. Palvelemme asiakkaitamme 9 maassa, Pohjois- ja Keski-Euroopassa, noin 15 000 caverimme voimin. Liikevaihtomme vuonna 2023 oli noin 2,5 miljardia euroa.

Assemblin Caverion Group muodostettiin huhtikuussa 2024 Assemblinin ja Caverionin yhdistyttyä Pohjois-Euroopan johtavaksi konserniksi teknisissä palveluissa ja asennuksissa. Noin 21 500 ammattilaistamme 9 maassa jakavat innon älykkäisiin ja kestäviin ratkaisuihin. Liikevaihtomme on yhteensä noin 3,8 miljardia euroa.

www.assemblincaverion.com

#Caverion #BuildingPerformance #energiaviisaus

#AssemblinCaverionGroup #Strongertogether

Juha Vesanen johtamaan Caverionin kiinteistöteknisiä palveluita Itä-Suomessa
Teknisten palvelujen markkinajohtaja Caverionilla on Itä-Suomessa noin 350 kiinteistötekniikan asiantuntijaa. Kiinteistöteknisten palveluiden johdossa alueella on aloittanut Juha Vesanen.