Luotettavaa sähköautojen latausta Hangosta Nuorgamiin – Johtava latausoperaattori Recharge luottaa Caverionin tekniseen huoltoon kautta maan

Caverion Lehdistötiedote 4.6.2024 klo 10.00

Pohjoismaiden johtava latausoperaattori Recharge on valinnut Caverionin valtakunnalliseksi kumppanikseen teknisessä huollossa ja kunnossapidossa. Recharge operoi yli 800 latauspistettä 190 toimipisteessä eri puolilla maata. Ympärivuorokautisen teknisen huollon, 24/7 -kunnossapidon, asemien modernisoinnin ja uusien kohteiden asentamisen lisäksi Caverion toteuttaa parhaillaan lähimaksupäätteitä latauspisteisiin.

Rechargella on Pohjoismaiden suurin kaikille avoin pikalatausverkosto.

"Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme paras pikalatauskokemus teiden varsilla. Tätä varten tukeudumme upeisiin yhteistyökumppaneihimme, kuten McDonald'siin ja IKEAan, ja luotamme Caverionin asennus- ja huolto-osaamiseen. Heillä on alan johtavaa osaamista, laadukkaat toiminnot ja standardoidut toimintatavat. Caverionin kanssa jaamme myös intohimon vihreän siirtymän nopeuttamisesta", sanoo Kim Kuremyr, Head of Asset Management, Recharge.

Rechargen ja Caverionin kumppanuudella on pitkät juuret Norjassa, jossa yhtiöt ovat tehneet tiivistä ja menestyksekästä yhteistyötä rakentaessaan vaikuttavan, maanlaajuisen sähköautojen latausverkoston. Nykyään Recharge ja Caverion tekevät yhteistyötä myös Ruotsissa ja Tanskassa.

"Recharge on Pohjoismaiden sähköautojen latausmarkkinoiden edelläkävijä, ja on etuoikeutemme tehdä tiivistä yhteistyötä heidän kanssaan. Olemme täysin samaa mieltä heidän tavoitteestaan tehdä siirtyminen fossiilisista polttoaineista sähköautoihin mahdollisimman helpoksi. Latausinfrastruktuuri on kriittistä infrastruktuuria, ja valtakunnallinen läsnäolomme takaa nopeat vasteajat ja ammattitaitoisen 24/7 -palvelun", kertoo Caverion Suomen myyntijohtaja Pasi Vartiainen.

Lue lisää palveluistamme

Katso video yhteistyöstämme Rechargen kanssa Norjassa

Lisätietoja: Pasi Vartiainen, Myyntijohtaja, Caverion Suomi, puh. 050 343 3171, pasi.vartiainen@caverion.com

Caverion on älykkään ja kestävän rakennetun ympäristön asiantuntija, joka mahdollistaa suorituskykyä ja ihmisten hyvinvointia. Asiakkaat voivat luottaa osaamiseemme kiinteistöjen, infrastruktuurin, teollisuuslaitosten ja teollisten prosessien koko elinkaaren ajan: perus- ja älyteknologioiden asennuksesta sekä huollosta ja kunnossapidosta palvelujen johtamiseen sekä asiantuntija- ja suunnittelupalveluihin ja digitaalisiin ratkaisuihin. Palvelemme asiakkaitamme 10 maassa, Pohjois- ja Keski-Euroopassa, noin 15 000 caverimme voimin. Liikevaihtomme vuonna 2023 oli noin 2,5 miljardia euroa.

Assemblin Caverion Group muodostettiin huhtikuussa 2024 Assemblinin ja Caverionin yhdistyttyä Pohjois-Euroopan johtavaksi konserniksi teknisissä palveluissa ja asennuksissa. Lähes 22 000 ammattilaistamme 10 maassa jakavat innon älykkäisiin ja kestäviin ratkaisuihin. Liikevaihtomme on yhteensä noin 3,8 miljardia euroa.

www.caverion.fi @CaverionSuomi
www.assemblincaverion.com