Maksimaalista ilmanpuhtautta – Caverion toteuttaa talotekniikkaa toimistokampukseen Munchenissa

Caverion Oyj Sijoittajauutinen 2.2.2023 klo 10.00

Caverion vastaa modernisoitavan ”HEADS”-toimistokampuksen teknisistä asennustöistä lähellä Munchenia. Asiakas on sijoitusyhtiö Rock Capital Group GmbH. Sopimus kattaa lämmitys-, vesi- ja viemäri- sekä ilmanvaihto- ja ilmastointijärjestelmät.

Ihmisten hyvinvointia mahdollistava terveellinen työympäristö on asiakkaalle ensiarvoisen tärkeää, ja ”Immune office”-konseptilla varmistetaan toimistokampuksen maksimaalinen hygienia ja ilmanpuhtaus. Ultraviolettivaloon perustuva ilmanpuhdistus tarjoaa lisäsuojaa.

”Käytämme sisäilmateknologiaan samoja standardeja, joita hyödynnetään sairaaloissa. Luotamme tälläkin kertaa Caverioniin – kumppaniimme, jonka kanssa olemme työskennelleet menestyksekkäästi muissakin hankkeissa”, sanoo Claudia Zoric, Senior Director Asset Management, Rock Capital Group.

HEADS Beyond RockCapitalGroup

”Asennamme energiatehokkaita ratkaisuja. Sovellamme myös erityistoimintoja, joilla varmistamme korkeisiin turvallisuusvaatimuksiin vastaamisen pandemian jälkeisenä aikana”, sanoo Caverion Saksan divisioonajohtaja Manfred Simmet.

Kuva: HEADS_Beyond_RockCapitalGroup

Beate Eichinger, markkinointi- ja viestintä, Caverion Saksa, +49 991 3104160, beate.eichinger@caverion.com

Luomamme ympäristö muokkaa tapaamme elää. Caverion mahdollistaa suorituskykyä ja ihmisten hyvinvointia tekemällä rakennetusta ympäristöstä älykästä ja vastuullista. Asiakkaat voivat luottaa osaamiseemme rakennusten, infrastruktuurin, teollisuuslaitosten ja teollisten prosessien koko elinkaaren ajan: hankekehityksestä projekteihin, tekniseen huoltoon ja kunnossapitoon, kiinteistöjohtamiseen sekä asiantuntijapalveluihin. Palvelemme asiakkaitamme 10 maassa, Pohjois- ja Keski-Euroopassa, yli 15 000 ammattilaisen voimin. Liikevaihtomme vuonna 2021 oli noin 2,1 miljardia euroa. Caverionin osake on listattu Nasdaq Helsingissä.

Caverion - Building Performance