Muutos Caverionin johdossa: Kari Sundbäck nimitetty konsernin johtoryhmään

Caverion Oyj Pörssitiedote 14.2.2019 klo 9.30

Muutos Caverionin johdossa: Kari Sundbäck nimitetty konsernin johtoryhmään

Kari Sundbäck (s. 1971, DI) on nimitetty Caverionin Head of Transformation and Supply Operations -konsernitoiminnon johtajaksi ja konsernin johtoryhmän jäseneksi viimeistään 8.5.2019 alkaen. Hän raportoi tehtävässään toimitusjohtaja Ari Lehtorannalle.

Sundbäckin vastuulla tulee olemaan Caverionin hankinta (supply operations), konsernilaajuisten muutoshankkeiden johtaminen ja viestintä. Lisäksi hänen vastuullaan on Venäjän liiketoiminta ja sen tervehdyttäminen.

Nykyinen konsernitasoinen Market Operations -yksikkö lakkautetaan, ja sitä päätoimensa ohessa johtanut Juha Mennander keskittyy Ruotsin divisioonan johtamiseen. Lisäksi hän jatkaa Erinomainen asiakaskokemus -painopisteen (Must-Win) vetämistä. Markkinointi ja myynnin kehittäminen yhdistetään osaksi Thomas Hieton johtamaa Palvelut-liiketoimintayksikköä. Nyt toteutettavat muutokset tukevat Caverionin strategiaa ja valmistautumista kasvuvaiheeseen.

Kari Sundbäck vastaa tällä hetkellä KONEen toimintamallista ja muutosohjelmasta. Hän on toiminut aiemmin KONEen Belgian ja Luxemburgin yhtiön toimitusjohtajana sekä työskennellyt mm. Nokian ja Nokia Networksin palveluksessa.

Kari Sundbäckin CV ja valokuva ovat saatavilla yhtiön internet-sivuilla osoitteessa https://www.caverion.fi/sijoittajat/hallinnointi/johtoryhma

CAVERION OYJ

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi

Ari Lehtoranta, toimitusjohtaja, yhteydet markkinointi- ja viestintäjohtaja Päivi Alakuijalan kautta, puh. 040 8400 251, paivi.alakuijala@caverion.com