Muutos Caverionin johtoryhmässä: Caverion Oyj:n talousjohtaja vaihtuu

Caverion Oyj Pörssitiedote 9.11.2021 klo 9.45

Muutos Caverionin johtoryhmässä: Caverion Oyj:n talousjohtaja vaihtuu

Caverion Oyj:n talousjohtaja Martti Ala-Härkönen on irtisanoutunut yhtiön palveluksesta siirtyäkseen toisen yhtiön palvelukseen. Hän jatkaa nykyisessä tehtävässään viimeistään 7.5.2022 saakka. Hänen seuraajansa valintaprosessi on käynnistetty.

Martti Ala-Härkönen on toiminut Caverionin talousjohtajana ja johtoryhmän jäsenenä syyskuusta 2016 alkaen. Hänen vastuualueelleen ovat kuuluneet myös yrityskaupat ja IT.

”Haluamme kiittää Marttia hänen erinomaisesta työstään yhtiön kääntämiseksi takaisin kasvu-uralle. Toivotamme hänelle parasta menestystä uudessa tehtävässään”, sanovat Caverionin hallituksen puheenjohtaja Mats Paulsson ja toimitusjohtaja Jacob Götzsche.

CAVERION OYJ

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi

Lisätietoja

Jacob Götzsche, toimitusjohtaja, ulkoisen viestinnän yhteydet Milena Hæggströmin kautta

Milena Hæggström, johtaja, sijoittajasuhteet ja ulkoinen viestintä, puh. 040 5581 328, milena.haeggstrom@caverion.com

Luomamme ympäristö muokkaa tapaamme elää. Caverion mahdollistaa suorituskykyä ja ihmisten hyvinvointia tekemällä rakennetusta ympäristöstä älykästä ja vastuullista. Asiakkaat voivat luottaa osaamiseemme rakennusten, infrastruktuurin, teollisuuslaitosten ja teollisten prosessien koko elinkaaren ajan: hankekehityksestä projekteihin, tekniseen huoltoon ja kunnossapitoon, kiinteistöjohtamiseen sekä asiantuntijapalveluihin. Palvelemme asiakkaitamme 11 maassa, Pohjois-, Keski- ja Itä-Euroopassa, yli 15 000 ammattilaisen voimin. Liikevaihtomme vuonna 2020 oli noin 2,2 miljardia euroa. Caverionin osake on listattu Nasdaq Helsingissä.

Caverion - Building Performance