Muutos Caverionin johtoryhmässä: Manfred Simmet nimitetty Caverionin Saksan divisioonan johtoon siirtymäkaudelle

Caverion Oyj Pörssitiedote 19.1.2021 klo 12.00

Manfred Simmet (s. 1966, insinööri) on nimitetty 19.1.2021 alkaen Caverionin Saksan divisioonan johtoon siirtymäkaudelle. Hän jatkaa samalla nykyisessä tehtävässään Caverionin Itävallan divisioonan johtajana ja konsernin johtoryhmän jäsenenä. Simmetin osaaminen kannattavan liiketoiminnan johtamisessa erityisesti projekteissa ja hänen johtamistyylinsä ovat arvokkaita Caverionin Saksan toimintojen myönteisen kehityksen jatkamiselle.

Frank Krause, Caverionin Saksan divisioonan edellinen johtaja on johtanut divisioonaa kaksi vuotta ja tätä ennen Saksan Palvelut-liiketoimintaa kolme vuotta. Hän on edistänyt hyvin Saksan Projektit-liiketoiminnan käännettä ja kasvuun valmistautumista Palvelut-liiketoiminnassa.

“Olemme kehittäneet Palvelut-liiketoimintaamme Saksassa menestyksekkääsi viime vuosina. Nyt on aika lisätä panostustamme ratkaisuiden ja älykkäiden teknologioiden kasvuun sekä vähitellen keskittyä enemmän Projektien aikaisen vaiheen hankekehitykseen. Manfred Simmet on toteuttanut onnistuneesti projektiliiketoiminnan kannattavaa kasvua ja kasvattanut vähitellen palveluliiketoimintaa Itävallassa. Kiitän Frank Krausea hänen merkittävästä panoksestaan Caverionin kehittämiseen ja erityisesti Saksan liiketoiminnan ohjaamiseen viime vuosien haastavina aikoina”, Caverion Oyj:n toimitusjohtaja Ari Lehtoranta sanoo.

Manfred Simmetin CV ja valokuva ovat saatavilla yhtiön internet-sivuilla osoitteessa: http://www.caverion.fi/sijoittajat/hallinnointi/johtoryhma.

CAVERION OYJ

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi

Ari Lehtoranta, toimitusjohtaja, ulkoisen viestinnän yhteydet Milena Hæggströmin kautta

Milena Hæggström, johtaja, sijoittajasuhteet ja ulkoinen viestintä, puh. 040 5581 328, milena.haeggstrom@caverion.com

Luomamme ympäristö muokkaa tapaamme elää. Caverion mahdollistaa suorituskykyä ja ihmisten hyvinvointia tekemällä rakennetusta ympäristöstä älykästä ja vastuullista. Asiakkaat voivat luottaa osaamiseemme rakennusten, infrastruktuurin, teollisuuslaitosten ja teollisten prosessien koko elinkaaren ajan: hankekehityksestä projekteihin, tekniseen huoltoon ja kunnossapitoon, kiinteistöjohtamiseen sekä asiantuntijapalveluihin. Palvelemme asiakkaitamme 11 maassa, Pohjois-, Keski- ja Itä-Euroopassa, yli 16 000 ammattilaisen voimin. Liikevaihtomme vuonna 2019 oli noin 2,1 miljardia euroa. Caverionin osake on listattu Nasdaq Helsingissä.

Caverion - Building Performance
www.caverion.fi @CaverionSuomi