Caverion Oyj Pörssitiedote 30.4.2024 klo 9.00

Pasi Päivärinta nimitetty Caverionin väliaikaiseksi talousjohtajaksi

Pasi Päivärinta, Head of Group Business Control, on nimitetty Caverion-konsernin väliaikaiseksi talousjohtajaksi 1.5.2024 alkaen. Hän raportoi tehtävässään Caverion Oyj:n toimitusjohtaja Jacob Götzschelle sekä Assemblin Caverion Groupin talousjohtaja Philip Carlssonille. Päivärinta on toiminut yhtiössä vuodesta 2018.

Aiemmin tiedotetun mukaisesti, Assemblin Caverion Group muodostettiin huhtikuussa 2024 Caverionin ja Assemblinin yhdistyttyä Pohjois-Euroopan johtavaksi konserniksi teknisissä palveluissa ja asennuksissa.

Jacob Götzsche, toimitusjohtaja, yhteydet Noora Koikkalainen, markkinointi-, viestintä, sijoittajasuhde- ja vastuullisuusjohtaja, Caverion Oyj, puh. 050 562 6552, noora.koikkalainen@caverion.com

CAVERION OYJ

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi

Caverion lyhyesti

Caverion on älykkään ja kestävän rakennetun ympäristön asiantuntija, joka mahdollistaa suorituskykyä ja ihmisten hyvinvointia. Asiakkaat voivat luottaa osaamiseemme kiinteistöjen, infrastruktuurin, teollisuuslaitosten ja teollisten prosessien koko elinkaaren ajan: perus- ja älyteknologioiden asennuksesta sekä huollosta ja kunnossapidosta palvelujen johtamiseen sekä asiantuntija- ja suunnittelupalveluihin ja digitaalisiin ratkaisuihin. Palvelemme asiakkaitamme 10 maassa, Pohjois- ja Keski-Euroopassa, noin 15 000 caverimme voimin. Liikevaihtomme vuonna 2023 oli noin 2,5 miljardia euroa.

Assemblin Caverion Group muodostettiin huhtikuussa 2024 Assemblinin ja Caverionin yhdistyttyä Pohjois-Euroopan johtavaksi konserniksi teknisissä palveluissa ja asennuksissa. Lähes 22 000 ammattilaistamme 10 maassa jakavat innon älykkäisiin ja kestäviin ratkaisuihin. Liikevaihtomme on yhteensä noin 3,8 miljardia euroa.

www.assemblincaverion.com

#Caverion #BuildingPerformance #energiaviisaus