PostNord ja Caverion solmivat pitkäaikaisen kumppanuussopimuksen teknisessä ylläpidossa Pohjoismaissa

Caverion Oyj Sijoittajauutinen 3.6.2021 klo 10.00

PostNord, Pohjoismaiden johtava viestintä- ja logistiikkaratkaisujen toimittaja, ja Caverion jatkavat kumppanuuttaan teknisessä ylläpidossa. Caverion tarjoaa teknisen huollon ja kunnossapidon sekä HelpDesk-palvelut yli sadalla toimipisteellä Tanskassa, Ruotsissa ja Suomessa.

“Väliaikainen siirtymäkausi oli onnistunut, ja aloitamme mielellämme pitkäaikaisen yhteistyön. Caverion Smartview tarjoaa meille jo nyt reaaliaikaisen näkymän kiinteistöjemme olosuhteisiin ja aktiviteetteihin, mikä parantaa läpinäkyvyyttä. Lisäksi, juuri päättyneen hankintaprosessin tuloksena, Caverion alkaa tarjota meille Ruotsissa myös modernisointi- ja asennuspalveluja”, sanoo Christian Göttsche, Facility Management -johtaja, PostNord.

“Tuimme PostNordia mielellämme siirtymäkauden aikana, ja nyt toivomme kehittävämme kumppanuuttamme strategisesti eteenpäin, myös kestävän kehityksen saralla. Caverionin tavoitteena on tukea PostNordin ydinliiketoimintaa pitkällä tähtäimellä ja varmistaa, että saavutamme konkreettisia tuloksia, kuten energian ja kustannusten optimointia sekä korkeaa asiakastyytyväisyyttä”, sanoo Thomas Hietto, Caverionin varatoimitusjohtaja ja Palvelut-liiketoimintayksikön johtaja.

Lue lisää kumppanuuden alkamisesta (Sijoittajauutinen 14.12.2020)

Lue lisää pitkäaikaisista kumppanuuksistamme

Lue lisää Caverion SmartView:sta

Lisätietoja: Daniel Tabermann, Johtaja, kansainvälinen myynti ja avainasiakkuudet, Caverion Oyj, puh. +358 40 193 1094, daniel.tabermann@caverion.com

Luomamme ympäristö muokkaa tapaamme elää. Caverion mahdollistaa suorituskykyä ja ihmisten hyvinvointia tekemällä rakennetusta ympäristöstä älykästä ja vastuullista. Asiakkaat voivat luottaa osaamiseemme rakennusten, infrastruktuurin, teollisuuslaitosten ja teollisten prosessien koko elinkaaren ajan: hankekehityksestä projekteihin, tekniseen huoltoon ja kunnossapitoon, kiinteistöjohtamiseen sekä asiantuntijapalveluihin. Palvelemme asiakkaitamme 11 maassa, Pohjois-, Keski- ja Itä-Euroopassa, yli 15 000 ammattilaisen voimin. Liikevaihtomme vuonna 2020 oli noin 2,2 miljardia euroa. Caverionin osake on listattu Nasdaq Helsingissä.

Caverion - Building Performance
www.caverion.fi @CaverionSuomi

PostNord ja Caverion jatkavat hyvin alkanutta yhteistyötä