Selvitykset Caverionia vastaan päättyneet Saksassa

Caverion Oyj Pörssitiedote 29.6.2020 klo 18.30

Selvitykset Caverionia vastaan päättyneet Saksassa

Münchenin julkinen syyttäjä on ilmoittanut, ettei lisäselvityksiä tulla jatkamaan eikä Caverionia vastaan aloiteta muodollista sakkomenettelyä liittyen mahdolliseen lahjontaepäilyyn Saksassa.

Lisätietoja mahdollisista selvityksistä on annettu Caverionin 28.4.2016 julkistamassa pörssitiedotteessa.

CAVERION OYJ

Jakelu: NASDAQ Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi

Anne Viitala, Lakiasiainjohtaja, puh. 040 511 6151, anne.viitala@caverion.com

Milena Hæggström, sijoittajasuhteiden ja ulkoisen viestinnän johtaja, puh. 040 5581 328, milena.haeggstrom@caverion.com

Luomamme ympäristö muokkaa tapaamme elää. Caverion mahdollistaa suorituskykyä ja ihmisten hyvinvointia tekemällä rakennetusta ympäristöstä älykästä ja vastuullista. Asiakkaat voivat luottaa osaamiseemme rakennusten, infrastruktuurin, teollisuuslaitosten ja teollisten prosessien koko elinkaaren ajan: hankekehityksestä projekteihin, tekniseen huoltoon ja kunnossapitoon, kiinteistöjohtamiseen sekä asiantuntijapalveluihin. Palvelemme asiakkaitamme 11 maassa, Pohjois-, Keski- ja Itä-Euroopassa, yli 16 000 ammattilaisen voimin. Liikevaihtomme vuonna 2019 oli noin 2,1 miljardia euroa. Caverionin osake on listattu Nasdaq Helsingissä.

Caverion - Building Performance