Pivotal CRM rantautuu Suomeen

Report this content

CDC Software tuo tänä syksynä Suomen markkinoille kansainvälisesti tunnetun Pivotal CRM -asiakkuudenhallintajärjestelmän. Erityisesti rahoitus-, kiinteistö- ja kaupanalan sekä julkisen sektorin käyttämä järjestelmä tarjoaa ainutlaatuisia käyttöominaisuuksia ja soveltuu erityisen hyvin Microsoft-ympäristöön. Yksi CDC Softwaren uusimpia innovaatioita on kesän alussa julkistettu Pivotal Social CRM, joka yhdistää CRM-järjestelmän sosiaaliseen mediaan.

Pivotal CRM on rakennettu Microsoft.NET -teknologialle ja toimii saumattomasti yhdessä esimerkiksi Microsoft Outlook ja Office-ohjelmistojen kanssa. Järjestelmä on palkittu ainutlaatuisista ominaisuuksistaan ja ensiluokkaisesta asiakaslähtöisestä tuotekehitystyöstä Microsoft Worldwide Partner –konferenssissa vuonna 2009 Partner Of The Year-palkinnolla. Pivotal CRM tuo suoraa hyötyä jokaiselle järjestelmän käyttäjälle ja ratkaisee niin CRM-järjestelmien yleisen ongelman – käyttömotivaation puutteen.

Suomessa CDC Software on tähän päivään asti tunnettu CDC Supply Chain -logistiikanohjausjärjestelmistä. Nyt tuotevalikoima laajenee myös asiakkuudenhallinnan puolelle, sillä Suomessa on selkeä kysyntä Pivotalin tyyppiselle CRM-järjestelmälle. Pivotal CRM on joustava asiakkuudenhallintajärjestelmä, joka ei muuta jo toimiviksi hiottuja työskentelytapoja, vaan sopeutuu yrityksen käytäntöihin selkeyttäväksi, tehostavaksi ja työtä kehittäväksi osaksi.

- Myös käyttäjien tulee saada suoraa hyötyä CRM-järjestelmästä, jotta sen kanssa työskentely olisi mielekästä ja hyödyllistä kaikille osapuolille pitkälläkin tähtäimellä. CRM:n ei tule jäädä ainoastaan raportointi- ja tallennustyökalun asteelle, sanoo CDC Softwaren myyntipäällikkö Ilmari Junttila.
- Vaikka sanotaan, että suutarin lapsilla ei ole kenkiä, CDC Softwarella asia on toisin; Pivotal CRM-järjestelmä on myös sisäisessä käytössä. Henkilökohtaisesti arvostan suuresti integraatiota Outlook-sovellukseen, joka yksinkertaistaa päivittäistä työskentelyä, Junttila jatkaa.

Pivotal CRM tuodaan Suomen markkinoille tiiviissä yhteistyössä asiakkuudenhallintajärjestelmien asiantuntijan IPSS – Intelligent Precision Solutions and Services Oy:n kanssa. IPSS on edelläkävijä asiakastiedon hyödyntämisen ratkaisuissa, joilla asiakkaat saavat selvästi mitattavaa lisäarvoa omaan liiketoimintaansa. IPSS:llä on pitkä kokemus ja kattava osaaminen asiakashallinnan ja -johtamisen ratkaisujen suunnittelusta, toteutuksesta ja ylläpidosta.

Tavoitteena on tarjota asiakasorganisaatiolle kuhunkin tilanteeseen parhaiten sopiva integroitu ratkaisukokonaisuus.
 - Pivotal CRM täydentää hienosti työkaluvalikoimaamme omalla erityistoiminnallisuudellaan ja näemme sen lupaavana työkaluna omilla vahvoilla toimialoillaan, toteaa IPSS:n perustajapartneri Lauri Leppäaho. – Mutta parhaistakin työkaluista saadaan tehot irti vasta, kun toiminnallisuus on sulautettu osaksi organisaatiota ja liiketoimintaprosesseja.

Pivotal yhdistää CRM-järjestelmän sosiaaliseen mediaan

CDC Software on kehittänyt Pivotal Social CRM -lisäosan, joka tuo sosiaalisen median mahdollisuudet ja valtavat tietomäärät yrityksen ulottuville. Pivotal Social CRM on yksi markkinoiden laajimmista sosiaalista mediaa hyödyntävistä CRM-sovelluksista.

- Se on kuin yhdistäisi tietokoneen nettiin, summaa CDC Sofwaren kanadalainen CRM-tuotejohtaja Ehab Samy. - Aivan kuten tietokone, myös CRM -järjestelmä on jo itsessään tehokas työkalu, mutta laajempaan verkkoon yhdistettynä sen mahdollisuudet ja voima moninkertaistuvat.

Ilmari Junttila
Sales Executive
CDC Software Oy
ijunttila@cdcsoftware.com
www.cdcsoftware.fi

Lauri Leppäaho
Senior Consultant
IPSS – Intelligent Precision Solutions and Services Oy
lauri.leppaaho@ipss.fi
www.ipss.fi

CDC Software (NASDAQ; CDCS), The Customer-Driven Company TM, on globaali yritysohjelmistotalo, joka tarjoaa toimialaerikoistuneita ratkaisuja toimitusketjun hallintaan (mm. varaston- ja kuljetustenhallinta), asiakkuudenhallintaan (CRM), toiminnanohjaukseen, tuotantoprosessien hallintaan, palautteenhallintaan, kansainvälisen kaupan hallintaan ja sähköiseen kaupankäyntiin. Suomessa CDC Software on tunnettu CDC Supply Chain – logistiikanohjausjärjestelmistään (ent. Industri-Matematik). CDC Softwaren ohjelmistoja käyttää 8000 yritystä yli 50 maassa. CDC Software palvelee teollisuutta, jakelu- ja kuljetusalaa, vähittäis- ja tukkukauppaa, kiinteistöalaa, rahoitusalaa, terveydenhuoltoa sekä julkista sektoria.

IPSS – Intelligent Precision Solutions and Services Oy on paikallinen toimija, joka auttaa asiakkaitaan kehittämään liiketoimintaansa asiakastietoa hyödyntämällä. IPSS on kumppani, joka kokoaa asiakkaalle tehokkaan ja tuottavan asiakastyöskentelyn ympäristön – asiakastiedon, välineet, työkalut ja toimintamallit.