Ch5 Finland Oy on toteuttanut sähköisen tutkimusjärjestelmän Via Groupille

Report this content

Ch5 Finland Oy on toteuttanut sähköisen tutkimusjärjestelmän Via Groupille Ch5 Finland Oy on toteuttanut Via Groupille sähköisen tutkimusjärjestelmän. Tutkimusjärjestelmä mahdollistaa Via Groupille asiakaskohtaisten tutkimusten suunnittelun ja toteuttamisen verkon kautta. Hanke toteutettiin talven aikana tiiviissä yhteistyössä asiakkaan ja toimittajan kesken. Järjestelmä rakennettiin käyttämällä Ch5 Update- tiedonhallintajärjestelmää ja sen käyttäjähallintaa. VIA Groupin tutkimuspäällikön Jukka I. Mattilan mukaan uusi järjestelmä sisältää merkittäviä etuja sekä VIA:lle että heidän asiakkaille: · tutkimuksia voidaan generoida tehokkaasti ja haluttaessa aiempia tutkimuksia voidaan hyödyntää · monenlaisia kysymystyyppejä voidaan käyttää · tutkimusten hallinnointi tapahtuu tehokkaasti · järjestelmä mahdollistaa haluttaessa vertailut benchmark-yrityksiin · "Kävimme paljon erilaisia yhteistyökumppaneita läpi ennen Ch5 Finland Oy:n valintaa. Ch5:ssä meitä vakuuttivat referenssiasiakkaat, valmiit ohjelmistot sekä kyky ymmärtää tarpeitamme. Ennen toteutusta suoritettiin pienempi pilottiprojekti, jonka tuloksiin olimme myös tyytyväisiä. Toteutettu hanke oli meille merkittävä sähköisten palvelujen laajennos osana toteutettavaa strategiaamme. Olemme tyytyväisiä hankkeen toteutukseen. Hanke oli monella tavalla haastava, erityisesti sen takia, että kyseessä oli täysin uudenlaisen lähestymistavan toteutus. Ch5 suoriutui työstä kunnialla", sanoo tutkimuspäällikkö Jukka I. Mattila Via Groupista. Ch5:n markkinointipäällikkö Juha Kojosen mukaan tehty projekti oli hyvin mielenkiintoinen. "On aina mielenkiintoista toteuttaa kokonaisia järjestelmiä vaativalle asiakkaalle. Tässä toteutuksessa saimme luoda uutta sekä samalla hyödyntää ohjelmistojemme ydinosia. Arvostamme kovasti asiakkaan panosta uuden järjestelmän kehittämisessä", Kojonen sanoo. Yritystiedot Ch5 Finland Oy Ch 5 Finland Oy on ohjelmistokehitykseen ja asiakasprojektien toteuttamiseen erikoistunut yritys, joka toimii Suomessa ja Ranskassa. Ch5 Finland Oy:n erityisosaaminen liittyy asiakkaiden informaatiovirtojen hallintaan erilaisten ohjelmistoratkaisuiden avulla. Päätuote on Ch5 Update informaationhallintajärjestelmä, joka mahdollistaa Internet, Intranet- ja Extranet- sekä mobiilijulkaisun. Ch5 Finland Oy:n palveluksessa on Suomessa n. 30 henkeä. Asiakkaita ovat mm. S-Ryhmä, MTK ja Pfizer. Lisätietoja: Markkinointipäällikkö Juha Kojonen (09) 68509014, 0400 800049 www.ch5finland.com VIA GROUP VIA GROUP on johtava suomalainen yritysten ja julkishallinnon kehittämisen konsulttitoimisto. VIA Groupin henkilöstö koostuu eri aloille erikoistuneista konsulteista sekä näiden työtä tukevista assistenteista ja esikunnasta. Lisätietoja: Tutkimuspäällikkö Jukka I. Mattila (09) 8563 4000 www.viagroup.com ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/02/20020402BIT00510/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/02/20020402BIT00510/wkr0002.pdf