Ch5 Finland Oy ostaa www-palveluja toteuttavan Cymbal Sitesin liiketoiminnan

Report this content

Ch5 Finland Oy ostaa www-palveluja toteuttavan Cymbal Sitesin liiketoiminnan Ch5 Finland Oy ja Cymbal Sites ovat sopineet Cymbal Sitesin liiketoiminnan siirtymisestä osaksi Ch5 Finland Oy:tä. Cymbal Sites on keskittynyt asiakaskohtaisten www-ratkaisuiden ja ohjelmistojen toteuttamiseen. Yrityksen asiakkaita ovat mm. Transmeri, Siemens ja Frenckellin Kirjapaino. Nyt tapahtuvassa liiketoiminnansiirrossa nykyinen työkanta siirtyy Ch5 Finland Oy:n hoidettavaksi. Ch5 Finland on ohjelmistokehitykseen ja asiakasprojektien toteutukseen erikoistunut yritys, joka toimii Suomessa ja Ranskassa. Sen erikoisalana on asiakkaiden informaatiovirtojen hallinta erilaisten ohjelmistoratkaisuiden avulla. Liiketoiminnansiirto on luonnollinen osa alan keskittymistä, jossa monipuolisten resurssien tarjonnan ja valmiiden ohjelmistojen merkitys kasvaa. Uusmedian toteuttajalle kehittyvän teknologian tuntemus on jatkuva haaste: kyky käyttää uusimpia teknologioita tehokkaasti heti niiden tultua markkinoille on tärkeä kilpailutekijä. Yhteistyö tuo merkittävästi lisää resursseja teknologisten innovaatioiden hyödyntämiseen. "Asiakkaidemme kannalta uskon tämän ratkaisun olevan erittäin hyvä. Voimme tarjota asiakkaillemme merkittävästi parempaa palvelua. Ratkaisujen toteuttamiseen saamme nyt riittävät resurssit sekä valmiita ohjelmistomoduleita. Cymbal sitesin henkilökunta siirtyy kokonaan Ch5 Finlandin palvelukseen. Näin voimme varmistaa, että asiakkaidemme käytössä ollut asiantuntemus ja tutut kontaktit säilyvät edelleen, toteaa toimitusjohtaja Mika Heikura Cymbal Sitesilta. "Olemme aktiivisesti laajentamassa toimintaamme sekä asiakasprojektin toteutuksessa että ohjelmistokehityksessä. Nyt tehty liiketoiminnanhankinta on osa kasvustrategiaamme ja tukee projektimyyntimme kasvua. Ch5 Finland elää tällä hetkellä kovaa kasvun kautta", sanoo toimitusjohtaja Christian Gröndahl. Yritystiedot Ch5 Finland Oy Ch 5 Finland Oy on ohjelmistokehitykseen ja asiakasprojektien toteuttamiseen erikoistunut yritys, joka toimii Suomessa ja Ranskassa. Ch5 Finland Oy:n erityisosaaminen liittyy asiakkaiden informaatiovirtojen hallintaan erilaisten ohjelmistoratkaisuiden avulla. Päätuote on Ch5 Update informaationhallintajärjestelmä, joka mahdollistaa Internet-, Intranet- ja Extranet sekä mobiilijulkaisun. Ch5 Finland Oy:n palveluksessa on Suomessa n. 30 henkeä. Asiakkaita ovat mm. S-Ryhmä, MTK ja Pfizer. Lisätietoja: Toimitusjohtaja Christian Gröndahl, (09) 6850 90 12 / 0500 507361 ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/20/20020520BIT00010/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/20/20020520BIT00010/wkr0002.pdf