Observer integroi tuotenimet uuden nimen myötä

LEHDISTÖTIEDOTE. Observer AB on noteerattu Tukholman pörssin O-listalla. Yhtiön pörssiarvo on lähes SEK 5 miljardia ja osakkeenomistajia on yli 20 000. Tukholma 2001-06-05 Observer integroi tuotenimet uuden nimen myötä - Communications divisioonan palvelut kootaan Waymaker -nimen alle Observerin Communications divisioonan ja hiljattain ostetun News Online- ryhmän tuotenimet, tavaramerkit yhdistetään ja kootaan uuden tavaramerkin - Waymaker - alle. Nykyään palveluja markkinoidaan Suomessa, Ruotsissa ja Tanskassa nimellä BIT ja useilla eri nimillä Iso- Britanniassa, Norjassa ja Saksassa. Waymakerista tulee yhteinen tavaramerkki tiedottamisen ja viestinnän palveluillemme lähinnä sijoittajasuhde- ja markkinointiviestinnän asiakkaillemme. Rakennamme tietokantoja, jotka sisältävät tietoa strategisesti tärkeistä kohderyhmistä mediassa ja pääomamarkkinoilla. Tarjoamme asiakkaille myös työkaluja ja kanavia taloustiedotteiden jakeluun ja julkaisuun sekä palveluja tiedottamisen ja viestinnän arviointiin. "Waymakerin yhdistetyn konseptin kautta kokoamme yhteen koko divisioonan osaamisen tietokannoista, jakelusta, julkaisemisesta, seurannasta ja analysoinnista kommunikaatio- prosessissa. Yhdistyminen vahvistaa edelleen edellytyksiämme jatkuvaan kasvuun tällä toimialalla", sanoo Observerin konsernijohtaja Robert Lundberg. Tietoa Observer AB:sta Observer AB on noteerattu Tukholman pörssin O-listalla. Observerin liikevaihto on vuositasolla yli 1,1 miljardia kruunua ja yritys työllistää noin 1 900 ihmistä Iso-Britanniassa, Ruotsissa, Suomessa, Saksassa, Norjassa, Tanskassa, Portugalissa, Irlannissa, Virossa, Liettuassa ja Latviassa. Lisätietoja antavat: Robert Lundberg, toimitusjohtaja ja konsernijohtaja, puh: +46-8-5074 1010, sähköposti robert.lundberg@observergroup.com Caspar Settergren, toimitusjohtaja, Waymaker Norden puh: +46-8- 507 418 10 / +46-708-63 62 52, sähköposti caspar.settergren@waymaker.se Per Blixt, viestintäjohtaja, puh +46-8-507 410 12 / +46-70-549 28 08, sähköposti per.blixt@observergroup.com Tämä tiedote on myös luettavissa www.observergroup.com ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bitonline.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2001/06/05/20010604BIT00230/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/06/05/20010604BIT00230/bit0002.pdf