Citrixille uusi EMEA-alueen johtaja Sherif Seddik

Lehdistötiedote 26.11.2015

Citrix on nimittänyt Sherif Seddikin EMEA-alueesta vastaavaksi toimitusjohtajaksi. Sherif Seddik vastaa Citrixin EMEA-alueen toiminnan kasvusta ja kehityksestä. Hän raportoi Citrixin myynnistä ja palveluista maailmanlaajuisesti vastaavalle johtajalle Carlos Sartoriukselle.

“Citrixissä minut vakuutti yhtiön visio ja todistettu kyky saattaa ihmiset sekä näiden tarvitsemat tiedot ja sovellukset yhteen päätelaite- ja alustariippumattomasti. Citrixin tarjooma lunastaa aidosti lupaukset mobiliteetin ja pilviteknologian hyödyntämisestä”, Seddik sanoo.

Sherif Seddikillä on yli 27 vuoden kokemus kansainvälisistä myynnin, markkinoinnin ja johtamisen tehtävistä tietotekniikka-alalla. Hän on työskennellyt ja asunut kahdeksassa maassa kolmella mantereella. Ennen Citrixiä Seddik työskenteli vuodesta 2002 lähtien Microsoftilla. Viimeksi hän toimi strategisista länsieurooppalaisista ohjelmisto-, laite- ja palveluasiakkuuksista vastaavana johtajana.

Lisätietoja:

Maajohtaja Jaakko Hyttinen, Citrix System Finland, puh. +358 400 652 552

Citrix (NASDAQ:CTXS) johtaa siirtymistä ohjelmistomääritettyyn työympäristöön yhdistämällä virtualisoinnin, liikkuvuuden hallinnan, verkottumisen ja SaaS-ratkaisut, joiden avulla liiketoiminnot ja ihmiset pystyvät työskentelemään uusin ja paremmin tavoin. Citrix-ratkaisut mahdollistavat liiketoiminnan liikkuvuuden tarjoamalla turvallisia ja liikkuvia työpöytiä, joiden kautta työntekijät saavat välittömästi pääsyn sovelluksiin, työpöytiin, tietoihin ja viestintään millä tahansa laitteella sekä minkä tahansa verkon tai pilven kautta. Vuonna 2014 Citrixin liikevaihto oli 3,14 miljardia USD. Sen ratkaisut ovat käytössä ympäri maailmaa yli 400 000 organisaatiossa sekä yli 100 miljoonalla käyttäjällä. Lue lisää osoitteesta fi.citrix.com

Avainsanat: