#BORNANDRÉ: CITROËN ETSII MERKIN SYNTYMÄPÄIVÄNÄ SYNTYNYTTÄ VAUVA-ANDRÉTA

• 4.6.2019 on juhlittu Citroënin virallista 100-vuotissyntymäpäivää ja juhlapäivänään Citroën lanseerasi perustajaansa André Citroënia kunnioittaen #BornAndré –etsinnän.

• Merkki haluaa kertoa, kuinka tärkeitä ihmiset ja asiakkaat sille ovat ja uudella tavalla toteuttaa tunnuslausettaan ‘Inspired by you’. Ja koska Citroën vannoo ‘Inspired by you’ – Sinun innoittamasi – tunnuslauseen nimeen, ei merkki suinkaan halua antaa syntymäpäivälahjaa vain itselleen.

• Niinpä 4. kesäkuuta 2019 syntynyt ja André-nimen saanut lapsi tulee saamaan Citroënilta erityisen lahjan: juhlavuoden kunniaksi julkaistun C3 Origins Collector’s Edition -auton. Vauva- André on etsinnässä Ranskassa, Italiassa sekä Iso Britanniassa.

Noudattaen tunnuslausettaan ‘Inspired by you’, Citroën sai idean antaa itselleen syntymäpäivälahjan. Tai todellisuudessa antaa lahjan vastasyntyneelle Andrélle, joka näkee ensimmäistä kertaa maailman 4. kesäkuuta 2019. Kunnianosoituksena perustajalleen Andre Citroënille merkki lanseerasi #BornAndré –etsinnän tänä merkin virallisena 100-vuotispäivänä.

#BornAndré –operaatio on yksinkertainen: jos lapsi syntyy 4. kesäkuuta 2019 ja on nimetty Andréksi, tulee Citroën antamaan hänelle ainutlaatuisen lahjan: C3 Origins Collector’s Edition –auton juhlavuoden kunniaksi julkistetusta mallistostaan.

Maailmassa kuitenkin syntyy vuosittain arviolta 130 miljoonaa lasta* ja pelkästään Ranskassa maailmaan saapui vuonna 2017 yhteensä 747 779 vastasyntynyttä**, joista 4 810 oli nimetty Emmaksi, 4 179 sai nimen Jules ja 104 oli nimetty Andréksi. Tämä tarkoittaa 0,3 vastasyntynyttä Andréta joka päivä. Nyt Citroën toivookin apua verkostoltaan löytääkseen vastasyntyneen vauva-Andrén, jonka saapuu maailmaan juuri 4. kesäkuuta 2019. Ja jos heitä on useampi kuin yksi, tullaan lahjan saaja arpomaan.

Lisää etsinnästä näet täältä: https://youtu.be/PCF1EUIs6MQ

Etsintäoperaatio on käynnissä kolmessa maassa: Ranska, Italia sekä Iso Britannia ja koskee niiden paikallisia sekä myös tytöille sopivia variaatioita nimestä André. Kolme maata, kolme Andréta ja kolme C3 Origins -autoa!

lähde: *YK,  ** politologue.com