CITROËN C3 ELLE SPECIAL EDITION: TYYLIÄ, TRENDIKKYYTTÄ JA URBAANIA AJOA

Pirteä CITROËN C3 mallisto on saanut valloittavan lisäyksen erikoismallista, joka kantaa kansainvälisestä muotilehdestä tuttua nimeä ELLE. Se on tyylikäs ja kaupunkilainen sekä tarkoitettu asiakkaille, jotka etsivät tavanomaista tyylikkäämpää ja mielenkiintoisempaa vaihtoehtoa autokseen. CITROËN C3 ELLE:n tunnuspiirteitä ovat puhtaanvalkoinen Blanc Banquise -väri, joka on yhdistetty pehmeään hiekan sävyiseen kattoon. Sisustan verhoilusta löytyy uniikkeja fuksian sävyisiä korostuksia samoin kuin raikkaita fuksianpunaisia yksityiskohtia voi löytää auton ulkopuolelta. Auton kylkiin on lisätty monille tuttu ELLE –logo. Suosituimpaan FEEL-varustelutasoon perustuva CITROËN C3 ELLE:ssä on mukana runsas määrä uusinta teknologiaa, joka tuo ajoon niin turvallisuutta kuin myös mahdollisuuden mobiililaitteiden yhdistämiseen Bluetoothin avulla. CITROËN C3 ELLE on saatavana tehokkailla bensiinimoottoreilla PureTech 82 manuaali ja PureTech 110 manuaali tai EAT6-automaattivaihteisto. Autoja on saatavana rajoitettu määrä ja toimitukset alkavat heti. Hinnat alkaen 16 860 euroa.

Citroën C3 on jo valmiiksi chic, mutta saa nyt lisää raikasta tyyliä. Uudistunut C3 tuli markkinoille Suomessa vuoden 2017 alussa pari kuukautta kansainvälisen lanseerauksen jälkeen. Uudistumisensa jälkeen se on kansainvälisesti saavuttanut jo yli 400 000 kappaleen myynnin. Nyt tämä Citroënin bestseller tuo esiin naisellisen puolensa esittäytyessään uutena ELLE Special Edition -versiona. Uudessa ilmeessä se on elegantti, tyylikäs ja urbaani ja tuo mieliin tutun ELLE-lehden - kansainvälisen muodin ja trendien edelläkävijän. Yhteistyö ELLE:n ja Citroënin välillä yltää myös automallin ulkopuolelle Citroënin osallistuessa ELLE:n aktiivisen "ELLE Women in Society" -foorumin toimintaan.

Monipuolinen ja urbaani Citroën C3 erottuu joukosta persoonallisuudellaan ja veikeillä muodoillaan mutta C3 ELLE Special Edition vie nämä piirteet vielä pidemmälle.

Tiivistettynä CITROËN C3 ELLE on kaikkea tätä:

• Blanc Banquise –väri yhdistettynä C3 ELLE –mallissa ainoana nähtävään kaksisävyiseen, pehmeän hiekan väriseen kattoon, ikkunoiden ympäristö on kiiltävän musta, uniikit fuksianpunaiset korostusvärit reunustavat sumuvaloja sekä näyttäytyvät tunnusomaisessa Airbump® -suojuksessa. Valkoisen ulkovärin lisäksi saatavilla on viisi muuta raikasta ulkoväriä.

• ELLE-logo etuovissa sekä herkullinen fuksia korostusvärinä katon rajassa korostamassa tyyliä

• Sisustan verhoilu on tyylikkään vaaleanharmaata kangasta, johon myös on tuotu pilkahduksia fuksianpunaista mm. näyttävin tikkauksin sekä pirteänä fuksian värisenä reunuksena, joka kiertää kojelautaa

• C3 ELLE on jo lähtökohtaisesti hyvin varusteltu, mutta tarjolla on lisäksi runsas määrä turvallisuutta- ja mukavuutta lisääviä varusteita. Esimerkiksi Safety Pack -varustepaketti sisältää kattavan määrän lisävarusteita: Pysäköintitutkan takana, aktiivisen hätäjarrutustoiminnon (85 km/h nopeuteen asti), automaattisesti himmenevän sisätaustapeilin, kuljettajan vireystilan valvonnan, automaattiset kaukovalot sekä törmäysvaarahälyttimen, kosketusnäytön, 2 lisäkaiutinta, Apple Car Play:n, sadetunnistimen, automaattisen ilmastoinnin ja sumuvalot edessä sekä automaattisesti koria vasten taittuvat sivupeilit (hinta 333 eur + autovero).

• Valikoima tehokkaita PureTech –bensiinimoottoreita: manuaalivaihteiset PureTech 82 sekä 110 –moottorit sekä PureTech 110 EAT6-automaattivaihteisena

• Rutkasti edistyksellistä mukavuutta ja viihtyisyyttä

• Hinnat alkaen 16 860 euroa

• C3 ELLE-versiota on saatavana vain rajoitettu määrä, jotka ovat tilattavissa jo heti tänään

CITROËN C3 ELLE: ELEGANTTI JA ENERGINEN

• KAHDEN TYYLIOSAAJAN KOHTAAMINEN

Uskollisena merkin allekirjoitukselle "Inspired by You”, CITROËN C3 ELLE on suunnattu asiakkaille, jotka etsivät nykyaikaista autoa, jossa löytyy myös persoonallisuutta, rohkeaa muotoilua ja mukavuutta tinkimättä tämän päivän tekniikasta.

ELLE –version inspiraationa ovat suoraan toimineet tämän päivän aktiiviset ja dynaamiset naiset sekä heidän elämäntyylinsä. CITROËN C3 ELLE on raikas, hillityn värikäs ajoneuvo täynnä elämäniloa ja energiaa. Taustalla on kahden tunnetun merkin kohtaaminen ja suunnittelun inspiraationa toimivat ajatus naisellisesta eleganssista, optimismista sekä halusta helpottaa jokapäiväistä elämää.

Käytännöllinen ja kompakti viisiovinen malli on vain 3.99m pitkä ja istuu erinomaisesti kaupunkikäyttöön. CITROËN C3 ELLE:ssä korostuvat C3:n tunnusomaiset runsaat muodot sekä graafiset tunnuspiirteet. Tyyliä ja persoonallisuutta korostavat ELLE -väripaketin tuomat pilkahdukset katossa, katon rajassa, sumuvalojen reunoilla kuin Airbumb® -suojassa.

CITROËN C3 ELLE: MUKAVA JA URBAANI

• THE CITROËN ADVANCED COMFORT® -OHJELMA

Mukavuutta autoilussa peräänkuuluttava Citroën on luonut C3 ELLE:n sisätunnelmasta erityisen rentouttavan ja sopivan varsinkin niille, jotka toivovat voivansa tuntea olevansa C3:ssaan kuin kotonaan. Mieli rentoutuu jo autoon noustessa, kiitos sisätilojen pehmeän ilmeen sekä mukavien istuimien. CITROËN C3 ELLE on muodokas ja kutsuva nerokkaine säilytystiloineen, joihin lukeutuvat 6,25 litran säilytyslokero sekä 300 litran helppokäyttöinen tavaratila takana. Lattiamatot ovat erityiset ELLE –versiot ELLE-logolla.

Perustuen suosittuun FEEL –varustelutasoon CITROËN C3 ELLE:stä löytyy runsas määrä käytännöllisiä ajoavustimia sekä tekniikkaa, jotka kaikki helpottavat kuljettajan elämää niiden tuomaa turvallisuutta unohtamatta. FEEL -varustetaso jo itsessään tuo autoon arkea helpottavia varusteita kuten mäkilähtöavustin, vakionopeudensäädin, kaistavahti sekä nopeusrajoitusliikennemerkkien tunnistus, mutta lisäksi ELLE-mallissa on mukana useita tyyliä lisääviä varusteita kuten AirBump® -suojat ja kiiltävänmustat peilien taustat. Näiden oheen valittavana on runsas määrä lisävarusteita kuten automaattisesti kylkiin taittuvat sivupeilit, automaattisen ilmastointi, Mirror Screen -applikaatio tai avaimeton lukitus ja käynnistys. Lisäksi C3 ELLE voidaan varustaa kaupungin pysäköintitarpeissa korvaamattoman käytännöllisellä peruutuskameralla, 7”–kosketusnäytöllä sekä äänitunnistuksella tai kattavalla Safety Pack:lla, joka pitää sisällään muun muassa aktiivisen hätäjarrutuksen, kuljettajan vireydenvalvonnan, törmäysvaroittimen sekä automattiset valot. Hauska ja hyödyllinen ConnectedCAM Citroën™ on auton tuulilasiin integroitu ja mobiiliin yhdistettävä HD-laajakulmakamera, joka tallentaa parhaat hetket auton kanssa ja sen jälkeen tekee mahdolliseksi jakaa ne sosiaalisen median kautta. Samalla se toimii myös turvallisuustekijänä ja tallentaa mahdolliset vaaratilanteet.

SAATAVANA NYT SUOMESSA!

CITROËN C3 ELLE Special Editionia on nyt saatavana Suomessa rajoitettu erä. Hinnat alkavat 16 860 eurosta. C3 Elle on ainutlaatuinen kaupunkiauto, joka ilmentää niin tyyliä kuin mukavuutta sekä turvallista arjen helppoutta - niitä asioita, jotka kuvastavat kaikkia niitä dynaamisia naisia, jotka imevät itseensä viimeisimmät trendit ja kuuluvat myös ELLE-lehden lukijakuntaan.

Lisätiedot ja tiedustelut:
Auto-Bon Oy