CITROËNIN MUKAVUUDEN HISTORIA OSA 1.: AJAMISEN MUKAVUUS

Mukavuuden käsite on kuulunut Citroënin malliston sydämeen jo yli 100 vuoden ajan.

Nyt poikkeuksellisena aikana, kun katseet ovat kääntyneenä lähiympäristöön, palaa Citroën merkille olennaisen Citroën Advanced Comfort® -ohjelman äärelle. Ohjelma perustettiin suuntaamaan Citroënin nyky- ja tuleva mallisto merkille aidosti ominaisimman aiheen, mukavuuden ääreen.

Citroën Advanced Comfort® -ohjelma on ollut tärkeä kulmakivi nykymalliston kehityksessä. Ohjelman tarkoituksena on varmistaa innovatiivinen, moderni ja monipuolinen lähestymistapa mukavuuteen, jossa esimerkiksi matkustamotilan suunnittelua käsitellään kuin kodin sisustamista. Tavoite on tehdä jokaisesta matkasta Citroënin kyydissä yhtä mukavaa kuin omassa olohuoneessa vietetty aika.

Citroënin mukavuus perustuu neljään pilariin:

• Ajomukavuus ja pesämäinen tunnelma
  • Arjen mukavuus käytännöllisissä ja toimivissa sisätiloissa
  • Käyttömukavuus intuitiivisten teknologioiden tehdessä elämästä helpompaa
  • Mielenrauhaa ja mukavuutta lämminhenkisessä ja valoisassa tilassa, jossa kaikelle on paikkansa

Nämä neljä ulottuvuutta erottavat Citroënin mallit omaan mukavuusluokkaansa. Tänä päivänä mukavuutta varmistavat poikkeukselliset innovaatiot kuten Progressive Hydraulic Cushions® -jousitus tai Advanced Comfort -mukavuusistuimet. Teknologiat, jotka ovat saavutettavissa mahdollisimman monelle auton ostajalle.

Nämä neljä pilaria löytyvät Citroën-tuotteista kautta merkin historian ja tullaan käymään läpi neljän eri tiedotteen avulla, jotka julkaistaan nyt sydänkesän aikaan. Tänään osa 1. - ajomukavuus.

Koko tiedotteen löydät ohesta PDF-liitteestä: Citroënin mukavuuden historiaa episode 1.: ajamisen mukavuus.

Auto-Bon Oy
PR-päällikkö Katja Ruuskanen