Citroënin sähköautomallisto nyt markkinoiden saavutettavin – ë-C4 Flow alkaen 34 390 euroa

Citroën tuo mallistoonsa uudet ë-C4- ja ë-C4 X Flow -versiot, jotka ovat erittäin kilpailukykyisesti hinnoiteltuja. Flow-mallit täydentävät Citroën ë-C3:n aloittamaa työtä koko kansalle saavutettavista sähköautoista.

• Citroën ë-C4 Flow You (136 hv & 50 kWh) alkaen 34 390 euroa
  • Citroën ë-C4 Flow Plus (156 hv & 54 kWh) alkaen 37 390 euroa
  • Citroën ë-C4 X Flow You (136 hv & 50 kWh) alkaen 35 990 euroa
  • Uudet Flow-mallit myynnissä heti 5.3. alkaen

Citroën päivittää ë-C4:n ja ë-C4 X:n hinnat uudella Flow-mallistolla. Samalla molemmat mallit saavat jo ë-C3:sta tutut You-, Plus- ja Max-varustetasot, jotka vastaavat sisällöiltään aiempia Feel-, Feel Pack- ja Shine-varustetasoja. ë-C4 Flow -mallissa tarjolla on kaikki kolme edellä mainittua varustetasoa, kun taas ë-C4 X Flow on tarjolla You- ja Max -tasoisina.

• ”Päästöjen alentaminen on meidän kaikkien vastuulla. Ei riitä, että kalliit uudet autot sähköistyvät, vaan vaaditaan paljon muitakin toimia autokannan kokonaispäästöjen alentamiseksi. Citroën toimii suunnannäyttäjänä tuomalla useampien saataville maan edullisimman sähköautovalikoiman B- ja C-segmenteissä. On tärkeä seikka, että Citroënin sähköautot valmistetaan Euroopassa. Tällä on merkittävä vaikutus logistiikan aiheuttamiin päästöihin”, lausuu Auto-Bonin toimitusjohtaja Markus vuolle.

Koko kansan sähköautomallisto

Citroën on rakentanut kilpailukykyisen sähköautomalliston mahdollistaen yhä useamman asiakkaan siirtymisen sähköautoon ja edullisempien käyttökustannusten piiriin. Citroën ë-C3 on tällä hetkellä edullisin Suomessa myytävä sähköauto (24 990 €), ja uusi ë-C4 on jatkossa edullisin eurooppalainen C-segmentin sähköauto Suomessa.

Uudet hinnat eivät ulotu pelkästään 50 kWh -akustoon, vaan yli 400 kilometrin WLTP-toimintamatkalla varustettu ë-C4 54 kWh on saavutettavissa Flow Plus -varustetasolla vain 37 390 eurolla.

Erittäin kattavasti varustellut Flow Max -mallit ovat aina varustettu isommalla 54 kWh -akustolla. Niissä tulee mukana mm. päivitetty MyCitroën Drive Plus -tietoviihdejärjestelmä navigoinnilla sekä aktiivinen vakionopeudensäädin Stop & Go -toiminolla. Flow Max -tasoinen ë-C4 maksaa 39 900 euroa ja ë-C4 X 40 390 euroa.

Kattavat varusteet jo hinnat alkaen -mallissa

Kaikissa ë-C4- ja ë-C4 X -malleissa vakiona tulevat sähköautoille Suomessa tärkeät 11 kW:n sisäinen ajoneuvolaturi, lämpöpumppu ja latauksen sekä esilämmityksen etähallinta älypuhelimella. Kaikissa ë-C4- ja ë-C4 X -malleissa vakiona on myös Citroën Advanced Comfort -jousitus ja erinomaiset Advance Comfort -mukavuusistuimet Plus- ja Max -tasoilla.

Liitteenä uudet ë-C4- ja ë-C4 X -hinnastot.

Lehdistöyhteys:
Max Lange