TÄYSIN UUSI Ë-C4 - TÄYSSÄHKÖ JA UUSI C4: UUDEN SUKUPOLVEN CITROËN HATCHBACKIN ENSIMMÄISET KUVAT JULKI!

• Citroën jatkaa vuoden 2020 sähköistymistään seuraavaksi hatchback-markkinoilla ja julkistaa nyt ensimmäiset kuvat uudesta ë-C4:stä – täyssähkö ja uusi C4.
  • Tämä uuden sukupolven hatchback ravistelee luokkansa standardeja ja edustaa Citroënin uutta identiteettiä:
    • Käyttövoimavaihtoehdot: täyssähkö, bensa tai diesel
    • Näyttävä kokonaisuus: siluetti, joka leikittelee monilla totutuilla standardeilla ja luo ensijäljen Citroënin tyylin uuteen aikakauteen
    • Mukavuus: kaikki Citroën Advanced Comfort® -ohjelman luomat mukavuuselementit, joita vahvistaa täysähköversion ë-mukavuus
  • Esittelyvuoron saava uutuus on arvoisensa perijä sarjalle rohkeita suositun kokoluokan autoja, joihin lukeutuu myös 50-vuotissyntymäpäivää juhliva GS. Uudet täyssähkö ë-C4 sekä uusi C4 julkistetaan 30. kesäkuuta ja saadaan jälleenmyyjäliikkeisiin vuoden 2020 toisella puoliskolla.

suoraan suositun autoluokan sydämeen

Onnistuneiden SUV-markkinoille kohdennettujen C3 Aircross SUV- ja C5 Aircross SUV -mallien lanseerausten jälkeen (malleja myyty jo 300 000 ja 200 000 kappaletta), Citroën valmistautuu merkittävään uuteen tulemiseen hatchback-markkinoille. Euroopan markkinoilla hatchbackit kattoivat lähes 28% C-segmentin myynneistä vuonna 2019. Uusi täyssähkö ë-C4 ja uusi C4 täyttävät kaikki autoluokkansa odotukset samalla, kun tarjoavat modernin ja luonteikkaan tuotteen aikakauteen, jossa elämme. Tämä Citroënin uuden sukupolven kompaktin kokoinen hatchback tulee saataville niin täyssähkönä kuin bensiinillä tai dieselillä. Citroënin lupausta noudattaen mallin inspiraationa ovat olleet asiakkaat, heidän nykypäivän autoon kohdistuvat tarpeensa ja toiveensa, mutta lisäksi malliin tuotu ominaisuuksia, joita tarvitaan perinteisen autoluokan ravistelemiseksi.

3 käyttövoimaa, joista valita: 100% sähkö, bensiini tai diesel

Täysin uusi ë-C4 - täyssähkö ja uusi C4 on aina sama moderni ja teknologinen auto, josta tarjolle tulee kolme eri käyttövoimavaihtoehtoa: täyssähkö, bensiini sekä diesel. Näistä asiakas voi valita omaan käyttötarpeeseensa sopivimman vaihtoehdon. Uusi ë-C4 on Citroënin sähköistymisen strategiassa 5. tänä vuonna julkistettava sähköinen malli C5 Aircross SUV Hybridin, Amin, ë-Jumpyn ja ë-SpaceTourerin jälkeen.

uudenlainen ryhti ja vakuuttava tyyli

Täysin uusi ë-C4 - täyssähkö ja uusi C4 ovat ainutlaatuisella ja rohkealla identiteetillään näyttävä kokonaisuus suunnattuna suoraan segmenttinsä sydämeen. Korotettu ja ryhdikäs korin muotoilu onnistuu liittämään viistoperäisen mallin dynaamisuuden eleganttiin olemukseen ja samalla valikoidut SUV-malleista lainatut elementit lisäävät käyttökestävyyttä sekä luonnetta. Aerodynaamisena ja virtaviivaisena malli toistaa Citroënin tunnusmerkkejä samalla kun se tuo uutta ilmettä mallistoon. Sisätilojen lämminhenkisyys ja korkea teknologia huokuvat hyvää oloa, mukavuutta ja nykyaikaa.

CITROËN ADVANCED COMFORT® -OHJELMAN UUSIN LUOMUS

Kokonaisvaltaisena Citroën Advanced Comfort® -ohjelman luomuksena uusi ë-C4 - täyssähkö ja uusi C4 esittelevät uuden monipuolisen mukavuuden tason, joka on toteutettu eri puolilla autoa löytyvillä tämän päivän ratkaisuilla. Progressive Hydraulic Cushions® -jousitus ja Advanced Comfort -mukavuusistuimet takaavat ajomukavuuden. Sisätilan tunnelma ja käytännölliset matkustamon ominaispiirteet tuovat mukavuutta arkielämään, jota edesauttaa maailmanensi-illassa paljastettava uusi etumatkustajille suunnattu innovaatio. Rauhoittava ja raikas sisustus tuo mielenrauhaa ja päivittäisessä käytössä apuna olevan teknologian tarjoama helppous lisää käyttömukavuutta. Uudelle ë-C4:lle ominaista on täyssähkömoottorin luoma ë-mukavuus: hiljaisuus, sulavat liikkeet sekä ajotuntuma.

Citroënin kompaktien mallien pitkä perinne

Citroën on jatkanut menestyskulkuaan tässä suositussa autoluokassa aina ensimmäisestä, vuoden 1928 C4 -mallista alkaen. Historiaan kuuluu mukaan myös GS, vuoden 1971 European Car of the Year, joka juhlii kuluvana vuonna 50-vuotissyntymäpäiväänsä. Lisäksi historia pitää sisällään pitkän rivistön malleja vuosikymmenten varrelta, jotka kaikki muistetaan luonteestaan, mukavuudestaan sekä ajettavuudestaan: C4-1928, Ami 6/Ami 8, GS/GSA, BX, ZX, Xsara, C4-2004, C4-2010 sekä C4 Cactus.

täysin uusi ë-C4 - täyssähkö ja uusi C4 - LISÄÄ KUULLAAN 30. KESÄKUUTA 2020.

KUVIA JA VIDEOITA ON LADATTAVISSA LEHDISTÖN KÄYTTÖÖN TÄÄLTÄ:

Identifier (CAPS): NEWC4_2020
Password (CAPS): 2020#NEWC4