UUSI CITROËN C3 AIRCROSS SAI HINNAT JA ON NYT TILATTAVISSA ENNAKKOON

• Uusi Citroën C3 Aircross on saanut Suomen hinnat ja on nyt tilattavissa ennakkoon. Verolliset kokonaishinnat alkavat 21 390 eurosta.
  • C3 Aircross on uudistunut ja saanut aavistuksen aikuisemman ilmeen sekä noussut uudelle tasolle. Uudistunut keula viestii yhä tuttua vahvaa persoonallisuutta, samalla kun mallisto on päivittynyt uusilla korin väreillä sekä personointimahdollisuuksilla.
  • C3 Aircross on kompakti SUV aktiiviseen elämäntyyliin: malli tarjoaa muunneltavuutta ja avaruutta sekä parannetun matkustamokokemuksen, jota tukevat malliin uutuutena saatavat Advanced Comfort -mukavuusistuimet sekä jokapäiväistä elämää auttavat teknologiat, kuten uusi 9" kosketusnäyttö.
  • Uusi C3 Aircross asemoituu suoraan kompaktien SUV:ien luokkaan.
  • Uudistunut C3 Aircross saapuu Citroën-jälleenmyyntipisteisiin heinäkuun 2021 lopussa.
  • VAHVEMPI MUOTOILU, KATTAVAMMAT PERSONOINTIMAHDOLLISUUDET

C3 Aircross on karistanut osan leikkisästä asenteestaan ja kasvattanut itsevarmemman, kypsemmän ja aiempaa tasokkaamman luonteen, jolla se vastaa luokkansa odotuksiin. Mallin keula on uudistunut edustaen nyt Citroënin uutta ilmettä, josta ensimmäisenä huomion kiinnittää tunnistettava LED-valotunnus (vakiovaruste) sekä uusi hopeanharmaa etupuskurin alaosa (Feel Pack -tasosta alkaen).

Uusi C3 Aircross tarjoaa laajan valikoiman personointivaihtoehtoja, jotka koostuvat jopa 70:stä väriyhdistelmästä: tarjolla on seitsemän eri korin väriä, josta kolme täysin uutta, sekä kolme raikasta väripakettia, josta kaksi nähdään nyt ensimmäistä kertaa. Näiden lisäksi saatavana on kaksi kontrastia luovaa kattoväriä. Vanteissa tarjolla ovat uudet 16" ja 17" -kevytmetallivanteet. Sisätiloissa C3 Aircrossiin on tarjolla neljä erilaista, harmonista ja lämminhenkistä sisustustunnelmaa.

• MUKAVA SUV NIIN PERHEILLE KUIN AKTIIVISEEN ELÄMÄNTYYLIIN

Uusi C3 Aircross luo matkustajille kotoisan tunteen matkustusmukavuuden saatua entistä korkeamman tason – kiitos malliin uutena saatavien Advanced Comfort -mukavuusistuinten (lisävarusteena Shine-varustetasossa). Käytännöllisyyttä lisää uusi, entistä järjestelmällisempi keskikonsoli, joka on varustettu laajalla säilytystilalla. (Shine-varustetasossa).

Uusi C3 Aircross tarjoaa yhä edelleen poikkeuksellista avaruutta, erityisesti takaistuinten jalka- sekä päätilassa. Lisäksi takaistuimet ovat varustettu kiskoilla, joiden avulla takaistuin liukuu kahdessa eri osassa 150 mm eteen ja taakse. Etumatkustajan istuin puolestaan on taitettavissa alas, jolloin se luo tasaisen kuljetusalustan jopa 2,40 m pitkille esineille (saatavana Advanced Comfort -istuinten yhteyteen). Yksi mallin erityisistä vahvuuksista on sisätilojen poikkeuksellinen valoisuus, joka luovat mallin laajat lasipinnat.

• TEKNOLOGIAT, JOTKA HELPOTTAVAT ELÄMÄÄ JA NOSTATTAVAT SEIKKAILUHENKEÄ

Uusi C3 Aircross tarjoaa täyden kattauksen ajomukavuutta sekä turvallista matkantekoa tukevia teknologioita: 12:een intuitiivisesti toimivaan ajoavustimeen lukeutuvat muun muassa värinäytöllinen tuulilasinäyttö, Grip Control -pidonhallintajärjestelmä sekä alamäkihidastin (lisävarusteen Shine-varustetasossa) ja viisi liitettävyyttä edesauttavaa teknologiaa, kuten uusi 9" kosketusnäyttö yhdistettynä Connect Nav -navigointijärjestelmään (vakiona Shine-varustetasossa) sekä langaton älypuhelimen lataus (lisävarusteena Shine-tasossa).

• TASOKKAAT VARUSTETASOVAIHTOEHDOT

Uusi C3 Aircross on saatavana kolmena eri varustetasoversiona kattamaan kunkin ostajan tarpeet:

• Feel: näyttävä ilme renkaiden 16" 3D-koristekapseleilla, ilmastointi sekä nykyaikainen musiikin toisto.
  • Feel Pack: malliston ytimessä tarjoaa vieläkin enemmän tyyliä kiiltävän mustilla kattokaiteilla, suojaavilla ja näyttävillä etupuskurin alaosilla, huolettomuutta takaosan pysäköintitutkan avulla, Mirror Screen -toiminnon (Android Auto ja Apple CarPlay yhteensopiva) sekä kääntyvät LED-etusumuvalot.
  • Shine: huomiota herättävä ilme 16" -kevytmetallivanteilla ja kromikoristeilla. Täysi laidallinen teknologioita, kuten aktiivinen hätäjarrutusjärjestelmä, Citroën Connect Nav uudella 9" kosketusnäytöllä, Citroën Connect Box -hätäkutsujärjestelmä sekä automaattinen ilmastointi. Kuljettajan mukavuutta lisää säädettävä käsinoja.
  • TEHOKKAAT BENSIINIMOOTTORIT

Uusi C3 Aircross SUV -mallisto koostuu tehokkaista PureTech-bensiinimoottoreista. Koko mallisto ja hinnat löytyvät täältä: HINNASTO.

C3 Aircross SUV on nyt ennakkotilattavissa Suomessa ja ensimmäiset autot nähdään Citroën-jälleenmyyntiliikkeissä heinäkuun 2021 aikana.

VIDEOITA JA KUVIA LEHDISTÖKÄYTTÖÖN:
Käyttäjätunnus: (CAPS): NEW_C3_AIRCROSS_2021
Salasana (CAPS): #11022021

LEHDISTÖYHTEYDET:
Katja Ruuskanen – puh: 050 438 1161 – katja.ruuskanen@auto-bon.fi

CITROEN: Auto-Bon Oy maahantuo, markkinoi ja myy koko maan kattavan jälleenmyyjäverkostonsa välityksellä Citroën -merkkisiä henkilö- ja tavara-autoja, niiden varaosia, tarvikkeita ja niihin kytkeytyviä palveluita kuluttajille. Auto-Bon Oy on osa Bassadone Automotive Nordic yhtiöryhmää. Lisätietoa Citroën-mallistosta: www.citroen.fi