UUSI CITROËN C4 JA Ë-C4 - 100% SÄHKÖ: SUOMEN HINNAT ON JULKAISTU JA ENNAKKOTILAUKSET ALKANEET

• Uusi C4 ja uusi ë-C4 - 100% sähkö ovat saaneet hinnat ja tilattavissa Suomessa
  • Uutuus on täysin uusi hatchback Suomen suosituimpaan autoluokkaan. Luokassaan se ravistelee tottuja normeja ja on mukavuudessaan sekä rohkeudessaan täysiverinen edustaja Citroënin nykypäivän identiteetille:
    • Malli tarjoaa Citroënille ominaisen tunnistettavan ilmeen: mallin linjat haastavat totuttua tapaa ja esittelevät Citroënin uudistuneen tyylin
    • Mukavuus: Citroën Advanced Comfort® -ohjelma luo auton täydellisesti kattavan matkustusmukavuuden, josta jokainen matkustaja pääsee nauttimaan. Sähköinen voimalinja nostaa mukavuuden entistäkin korkeammalle tasolle.
    • Asiakkaan mahdollisuus valita: 100% sähkö, bensiini tai diesel asiakkaan käyttötarpeen mukaan
  • Kokonaishinnat Suomessa alkavat 100% sähköversiolle 35 398 €:sta ja 19 367 €:sta polttomoottoriversioille (PureTech 100 Live Pack). Asiakastoimitukset Suomessa alkavat tammi-helmikuun vaihteessa 2021.

UUDENLAINEN ILME JA ENTISTÄKIN TÄYDELLISEMPI MUKAVUUS

Rohkealla, erottuvalla identiteetillään uusi C4 ja ë-C4 - 100% sähkö tuovat houkuttelevan vaihtoehdon Suomen suosituimpaan autoluokkaan. Mallissa yhdistyvät voimakasluonteinen hatchback käytännönläheisiin, SUV-malleista tuttuihin elementteihin. Malli edustaa täydellisesti Citroënin tunnistettavaa uutta ilmettä V-muotisin etuvaloin (vakiona Feel-varusteversiosta alkaen) ja takaosan voimakkaalla tyylillä.

Sisätilat tuovat hyvänolon tunteen lämminhenkisellä, mutta viimeisimmällä teknologialla viimeistellyllä tunnelmalla. Asiakkaalle uusi C4 ja uusi ë-C4 – 100% sähkö tarjoavat mahdollisuuden personoida auto omien mieltymysten mukaiseksi: tarjolla on yhteensä 31 korivärin ja väripaketin yhdistelmää korin ulkopuolelle ja versiosta riippuen 6 eri tunnelmaa sisätiloihin.

Citroënin tunnusomainen mukavuus on uudessa C4 ja ë-C4 100% sähkö -mallissa nostettu uudelle tasolle ja ulotettu vaikuttamaan joka puolella. Ajomukavuudesta huolehditaan Citroënin Progressive Hydraulic Cushions® -mukavuusjousituksella sekä Advanced Comfort -mukavuusistuimilla. Matkustamosta tekee erityisen mukavan tilan avaruus, takaistuimien tarjoama luokkansa paras tila polville, eri puolilta löytyvät nerokkaat säilytystilaratkaisut sekä käytännöllinen Citroën Smart Pad Support™ -teline (vakiona Feel Pack -varusteversiosta alkaen). Kylmillä keleillä mukavuutta lisäävät lämmitettävä ratti sekä lämmitettävät laitaistuimet takana.

Mieli rauhoittuu valoisassa ja rentouttavassa tunnelmassa, jonka luovat laajat ikkunapinnat, lämpimät materiaalit sekä sähköisesti avautuva laaja panoraamalasikatto (lisävarusteena Shine -varusteversioon). Autoilun helppoutta edesauttavat 20 eri ajoavustinta, joihin lukeutuu muun muassa Highway Driver Assist, 2-tason autonominen ajaminen (lisävaruste).

6 eri mobiililaitteisin liitettävää teknologiaa yhdistävät auton osaksi muuta elämää. Näitä ovat muun muassa 10" kosketusnäyttö yhdistettynä digitaaliseen värimittaristoon sekä monikäyttöinen Citroën ConnectedCAM®-tuulilasikamera, joka on nähty aiemmin Citroën C3 ja C5 Aircross SUV -malleissa.

Uusi ë-C4 - 100% sähkö esittelee ennen näkemättömän mukavuuden tason, josta käytetään termiä Citroën ë-Comfort. Muiden mukavuustekijöiden lisäksi sähköllä ajaminen tuo täyden hiljaisuuden, tasaisen etenemisen, helppokäyttöisyyden sekä päästöttömän ajamisen tuoman mielihyvän.

LAAJA VARUSTETASOVALIKOIMA

Tarjolla on 4 eri varusteversiota, jotka on suunniteltu täyttämään asiakkaan tarpeet ja toiveet:

• Live Pack – ensimmäinen versio, joka jo tarjoaa täyden mukavuuden ja turvallisuuden: sisältäen muun muassa ilmastoinnin, vakionopeudensäätimen, digitaalisen audiojärjestelmän Bluetoothilla, Safety Pack -paketin, joka tuo mukanaan aktiivisen hätäjarrutusjärjestelmän (80 km/h nopeuteen asti), aktiivisen kaistavahdin, törmäysvaarahälyttimen, kuljettajan vireystilan valvonnan, törmäyksen jälkeisen jarrutustoiminnon sekä nopeusrajoitusliikennemerkkien tunnistuksen.

• Feel -varusteversio tarjoaa edellisten lisäksi näyttävyyttä18’’ vanteilla sekä LED-ajo- sekä etusumuvaloilla. Mukavuustaso nousee Progressive Hydraulic Cushions® -jousituksen, taakse asennetun pysäköintitutkan, automaattisen ilmastoinnin sekä sade- ja valoisuustunnistimien ansiosta.

• Feel Pack, super-varusteltu keskiversio tarjoaa edellisten varustetasojen varustelun lisäksi muun muassa Advanced Comfort -mukavuusistuimet, peruutuskameran, Citroën Connect -navigoinnin, Citroën Smart Pad Support™ -telineen sekä LED-sisävalaistuksen

• Shine, malliston korkein varusteversio, tuo edellisen lisäksi autoon viimeisimmät teknologiat, kuten aktiivinen vakionopeuden säädin Stop&Go-toiminnolla, auton keskuslukitus etäisyystunnistuksella (ovet avautuvat ja lukkiutuvat automaattisesti etäältä). Safety Pack 2 tuo lisäturvaksi hätäjarrutusjärjestelmän aina 140 km/h nopeuteen asti, automaattiset kaukovalot sekä laajennetun liikennemerkkien tunnistuksen.

VALINNANVAPAUS: 100% SÄHKÖ, BENSIINI TAI DIESEL

Uusi C4 ja uusi ë-C4 - 100% sähkö, Citroënin 5. sähköistynyt malli heti C5 Aircross SUV Hybridin, Amin, ë-Jumpyn ja ë-SpaceTourerin jälkeen, tarjoaa täyssähkön lisäksi valikoiman tehokkaita ja matalapäästöisiä Euro 6d bensiini- ja dieselmoottoreita.

Ennakkohinnasto on julkaistu ja uusi C4 sekä uusi ë-C4 – 100% sähkö ovat nyt tilattavissa ennakkoon kaikilta Citroën jälleenmyyjiltä eri puolilla Suomea. Asiakastoimitukset alkavat tammi-helmikuun vaihteessa 2021.

Koko hinnasto on luettavissa ositteessa: Lue hinnasto tästä

KUVIA JA VIDEOITA LEHDISTÖN KÄYTTÖÖN ON LADATTAVISSA:

Käyttäjä (CAPS): NEWC4_2020
Salasana (CAPS): 2020#NEWC4