Citycon Oyj:n omien osakkeiden luovutus kannustinjärjestelmäpalkkioiden maksamiseksi

CITYCON OYJ   Pörssitiedote   27.3.2024 klo 17:50

Citycon Oyj on 27.3.2024 luovuttanut suunnatulla osakeannilla yhteensä 10 674 yhtiön hallussa olevaa omaa osaketta vastikkeetta kahdelle avainhenkilölle ehdollisen osakepalkkiojärjestelmän 2022–2024 perusteella ansaittujen kannustinjärjestelmäpalkkioiden maksamiseksi järjestelmän ehtojen mukaisesti.

Citycon Oyj:n hallitus päätti 19.3.2024 yhteensä enintään 231 603 yhtiön oman osakkeen ostamisesta ja luovuttamisesta useassa erässä yhtiön osakepohjaisista kannustinjärjestelmistä ansaittujen palkkioiden maksamiseksi.

Osakkeiden luovuttaminen perustuu Citycon Oyj:n yhtiökokouksen 19.3.2024 hallitukselle antamaan valtuutukseen. Osakkeiden luovutus ja rekisteröinti vastaanottajan arvo-osuustilille tapahtui 27.3.2024, minkä jälkeen osakkeet oikeuttavat haltijansa osinkoon ja muihin osakkeenomistajan oikeuksiin.

Lisätietoja koskien Citycon Oyj:n ehdollista osakepalkkiojärjestelmää 2022–2024 on saatavilla yhtiön nettisivuilta.

Luovutuksen jälkeen yhtiön hallussa ei ole omia osakkeita.

CITYCON OYJ

Lisätiedot:
Sakari Järvelä
Talousjohtaja
sakari.jarvela@citycon.com

Citycon on johtava monikäyttöisten kaupunkikeskusten omistaja, kehittäjä ja hallinnoija. Keskeisillä kaupunkialueilla sijaitsevissa keskuksissamme vähittäiskauppa, toimistotilat ja asuminen yhdistyvät hyvin toimiviin liikenneyhteyksiin. Olemme sitoutuneet kestävään kiinteistönhoitoon, ja hallinnoimamme kiinteistöomaisuuden arvo Pohjoismaissa on yhteensä noin 4,0 miljardia euroa. Päivittäistavarahyödykkeitä, terveydenhuollon palveluita sekä muita palveluita tarjoavat keskuksemme vastaavat asiakkaidemme jokapäiväisiin tarpeisiin.

Cityconilla on investointitason luottoluokitus Standard Poor’s:lta (BBB-). Cityconin osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä.

www.citycon.com/fi