Citycon Oyj:n uudet osakkeet merkitty kaupparekisteriin

CITYCON OYJ      Pörssitiedote    28.5.2024 klo 9.35

Citycon Oyj:n suunnatussa annissa annetut 190 000 uutta osaketta on rekisteröity kaupparekisteriin 28.5.2024. Uudet osakkeet tuottavat osakkeenomistajan oikeudet rekisteröintipäivämäärästä 28.5.2024 lukien.

Citycon Oyj:n osakkeiden lukumäärä on uusien osakkeiden rekisteröinnin jälkeen 184 084 204 osaketta. Kaupparekisteriin merkityt osakkeet otetaan julkisen kaupankäynnin kohteeksi 29.5.2024.

CITYCON OYJ

Lisätiedot:
Sakari Järvelä
Talousjohtaja

sakari.jarvela@citycon.com

Citycon on johtava monikäyttöisten kaupunkikeskusten omistaja, kehittäjä ja hallinnoija. Keskeisillä kaupunkialueilla sijaitsevissa keskuksissamme vähittäiskauppa, toimistotilat ja asuminen yhdistyvät hyvin toimiviin liikenneyhteyksiin. Olemme sitoutuneet kestävään kiinteistönhoitoon, ja hallinnoimamme kiinteistöomaisuuden arvo Pohjoismaissa on yhteensä noin 4,1 miljardia euroa. Päivittäistavarahyödykkeitä, terveydenhuollon palveluita sekä muita palveluita tarjoavat keskuksemme vastaavat asiakkaidemme jokapäiväisiin tarpeisiin.

Cityconilla on investointitason luottoluokitus Standard & Poor’s:lta (BBB-). Cityconin osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä.

www.citycon.com/fi