Cityconin taloudellinen raportointi ja yhtiökokous 2017

CITYCON OYJ   Pörssitiedote   20.10.2016 klo 9.05

Citycon julkistaa tilinpäätöstiedotteensa sekä tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen tilikaudelta 1.1.–31.12.2016 torstaina 9.2.2017 noin klo 9.

Citycon Oyj:n varsinainen yhtiökokous pidetään Helsingissä keskiviikkona 22.3.2017 kello 12.00 alkaen.

Citycon julkistaa kolme osavuosikatsausta tilikaudella 2017. Osavuosikatsaukset julkistetaan seuraavasti:
                    1–3/2017 torstaina 20.4.2017 noin klo 9
                    1–6/2017 torstaina 13.7.2017 noin klo 9
                    1–9/2017 torstaina 19.10.2017 noin klo 9

Helsinki, 20. lokakuuta 2016

Citycon Oyj

Lisätiedot:
Eero Sihvonen, Talous- ja varatoimitusjohtaja
eero.sihvonen@citycon.com

Henrica Ginström, Sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja
henrica.ginstrom@citycon.com

Citycon omistaa, kehittää ja johtaa kaupunkien keskustoissa sijaitsevia päivittäistavaravetoisia kauppakeskuksia Pohjoismaissa ja Baltiassa. Yhtiön hallinnoiman kiinteistöomaisuuden arvo on yhteensä lähes 5 miljardia euroa ja yhtiön markkina-arvo on yli 2 miljardia euroa. Citycon on markkinajohtaja Suomessa ja Virossa, se on markkinajohtajien joukossa Norjassa ja Ruotsissa ja sillä on jalansija Tanskan markkinoilla.

Cityconilla on investointitason luottoluokitukset Moody's:lta (Baa1) ja Standard & Poor's:lta (BBB). Citycon Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsinkiin.

www.citycon.fi