F. Scott Ball jatkaa Cityconin toimitusjohtajana 14.1.2025 asti

CITYCON OYJ   Pörssitiedote   23.8.2021 klo 20:00

Citycon Oyj:n hallitus on sopinut Cityconin toimitusjohtaja, F. Scott Ballin, kanssa, että hän jatkaa yhtiön toimitusjohtajana 14.1.2025 asti. Ball aloitti Cityconin toimitusjohtajana 1.1.2019 ja Ballin nykyinen sopimus olisi päättynyt 14.11.2021.

”Olen innossani päästessäni jatkamaan työskentelyä Cityconilla ja rakentamaan yhtiön tulevaisuutta yhdessä vahvan tiimin kanssa. Yhtiö on merkittävässä strategisessa muutosvaiheessa, jonka tavoitteena on kasvattaa asuinkiinteistöjen osuutta Cityconin kiinteistöportfoliossa sekä vastaavasti pienentää muun kuin välttämättömyyshyödykkeisiin ja palveluihin keskittyvän vähittäiskaupan osuutta. On hienoa olla mukana toteuttamassa tämän strategisen muutoksen menestyksekästä läpivientiä”, Scott Ball sanoo.

”Olen erittäin tyytyväinen, että Ball jatkaa toimitusjohtajana läpi tämän merkittävän strategisen muutosvaiheen. Ball on suoriutunut tehtävistään erinomaisesti luotsaten yhtiön vahvoihin taloudellisiin ja operatiivisiin tuloksiin. Ballin jatko tuo jatkuvuutta yhtiön strategian toteuttamiseen sekä organisaation kehittämiseen”, sanoo Cityconin hallituksen puheenjohtaja Chaim Katzman.

Lisätietoja:

Laura Jauhiainen
Strategia- ja sijoittajasuhdejohtaja
laura.jauhiainen@citycon.com

Citycon on johtava monikäyttöisten kaupunkikeskusten omistaja, kehittäjä ja hallinnoija. Keskeisillä kaupunkialueilla sijaitsevissa keskuksissamme vähittäiskauppa, toimistotilat ja asuminen yhdistyvät hyvin toimiviin liikenneyhteyksiin. Olemme sitoutuneet kestävään kiinteistönhoitoon, ja hallinnoimamme kiinteistöomaisuuden arvo Pohjoismaissa on yhteensä noin 4,4 miljardia euroa. Päivittäistavarahyödykkeitä, terveydenhuollon palveluita sekä muita palveluita tarjoavat keskuksemme vastaavat asiakkaidemme jokapäiväisiin tarpeisiin.

Cityconilla on investointitason luottoluokitukset Moody's:lta (Baa3), Fitchilta (BBB-) ja Standard & Poor's:lta (BBB-). Citycon Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsinkiin.

www.citycon.com/fi