Helen Metsvaht ja Jussi Vyyryläinen nimitetty Citycon Oyj:n johtoryhmän jäseniksi

CITYCON OYJ   Pörssitiedote   27.3.2024 klo 9:40

Helen Metsvaht ja Jussi Vyyryläinen on nimitetty Citycon Oyj:n johtoryhmän jäseniksi 1.4.2024 alkaen. Helen Metsvaht tulee toimimaan Cityconin operatiivisena johtajana (Chief Operating Officer) ja Jussi Vyyryläinen vuokrausliiketoiminnasta vastaavana johtajana (Senior Vice President, Leasing).

Metsvaht (Viron kansalainen) on ollut Cityconin palveluksessa vuodesta 2016 lähtien, ja toimii tällä hetkellä liiketoimintajohtajana (Director, Asset Management). Tätä ennen hän on toiminut Cityconin Viron keskusten kaupallisena päällikkönä. Vyyryläinen (Suomen kansalainen) on ollut Cityconin palveluksessa yli 14 vuoden ajan ja on toiminut vuokrausliiketoiminnasta vastaavana johtajana viimeiset 5 vuotta. Helen Metsvaht ja Jussi Vyyryläinen tulevat työskentelemään Cityconin Espoon toimistolla.

”Olen iloinen saadessamme Helenin ja Jussin johtoryhmämme jäseniksi. Helenillä on monipuolinen kokemus keskusten hallinnoinnista, kun taas Jussilla on pitkäaikainen kokemus vuokraustoiminnasta, joka on liiketoimintamme ytimessä. Tämä yhdistettynä heidän vahvoihin johtamistaitoihinsa sekä heidän syvään kokemukseensa Cityconin eri toiminnoista ja markkinoista, he tulevat olemaan arvokas lisä johtoryhmäämme”, Henrica Ginström, tuleva toimitusjohtaja toteaa.

1.4.2024 alkaen Cityconin johtoryhmässä ovat:
Henrica Ginström (toimitusjohtaja)
Sakari Järvelä (talousjohtaja)
Helen Metsvaht (operatiivinen johtaja)
Erik Lennhammar (kiinteistökehitysjohtaja)
Jussi Vyyryläinen (vuokrausliiketoiminnasta vastaava johtaja)

CITYCON OYJ

Lisätiedot:
Sakari Järvelä
Talousjohtaja
sakari.jarvela@citycon.com

Citycon on johtava monikäyttöisten kaupunkikeskusten omistaja, kehittäjä ja hallinnoija. Keskeisillä kaupunkialueilla sijaitsevissa keskuksissamme vähittäiskauppa, toimistotilat ja asuminen yhdistyvät hyvin toimiviin liikenneyhteyksiin. Olemme sitoutuneet kestävään kiinteistönhoitoon, ja hallinnoimamme kiinteistöomaisuuden arvo Pohjoismaissa on yhteensä noin 4,0 miljardia euroa. Päivittäistavarahyödykkeitä, terveydenhuollon palveluita sekä muita palveluita tarjoavat keskuksemme vastaavat asiakkaidemme jokapäiväisiin tarpeisiin.

Cityconilla on investointitason luottoluokitus Standard Poor’s:lta (BBB-). Cityconin osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä.

www.citycon.com/fi