Irti Maasta –kiipeilypuisto avataan IsoKarhuun

CITYCON OYJ  Tiedote    19.6.2017

Porin keskustassa sijaitsevassa kauppakeskus IsoKarhussa voi pian nousta hauskalla tavalla arjen yläpuolelle. IsoKarhussa avataan ensi talvena Suomen kolmas Irti Maasta – kiipeily- ja seikkailupuisto.

Kiipeilypuistoon sijoittuu 18 erilaista kiipeilyaktiviteettia. Korkeimmat kiipeilyseinät ovat kymmenen metriä korkeita. Ne ulottuvat kauppakeskuksen yläikkunoihin saakka; ylhäältä aukeaa näkymä kaupungin kattojen yli ja alaspäin on vapaata näkymää kauppakeskuksen pohjakerrokseen noin 20 metrin korkeudesta.

Kiipeilypuisto tarjoaakin elämyksiä ja haasteita sekä lapsille että kokeneille kiipeilijöille. Kauppakeskuksessa sijaitsevaan kiipeilypuistoon on helppo piipahtaa, mutta Irti Maasta tuo erinomaisen vaihtoehdon muun maussa lastenkutsujen tai yritysten virkistyspäivien ohjelmaksi.

”Erilaiset viihtymisen ja vapaa-ajan viettämisen palvelut ovat kasvava osa-alue kauppakeskusten tarjonnassa. Tämä on selkeä trendi maailmalla ja myös Suomessa - asiakkaat haluavat yhdistää ostosreissuun muita elämyksiä. Irti Maasta tuo koko Porin ydinkeskustaan lisää elinvoimaa ja se täydentää erinomaisesti IsoKarhun palvelutarjontaa”, Cityconin kaupallinen johtaja Mari Laaksonen sanoo.

Irti Maasta –kiipeilypuistoja löytyy jo kahdesta muusta kauppakeskuksesta Suomessa, ja konsepti sopii erinomaisesti ostospaikkojen yhteyteen. Kiipeilyaktiviteettien lisäksi niistä löytyy myös muita elämyksellisiä seikkailuelementtejä.

”Olemme erittäin iloisia päästessämme aloittamaan yhteistyön Cityconin kanssa. Isokarhu on hieno kauppakeskus, johon konseptimme sopivat loistavasti. Tuomme IsoKarhuun myös täysin uudenlaisia, Pohjoismaissa ennennäkemättömiä aktiviteetteja, jotka tekevät avattavasta kohteesta poikkeuksellisen mielenkiintoisen. Pitkän aikavälin tavoitteenamme on avata useita kohteita Suomen lisäksi muissa Pohjoismaissa ja Baltiassa. Tästäkin näkökulmasta Citycon on loistava yhteistyökumppani”, Irti Maasta Oy:n toimitusjohtaja Aleksi Mattila sanoo.

Lisätietoja:

Mari Laaksonen, kaupallinen johtaja
mari.laaksonen@citycon.com

Aleksi Mattila, toimitusjohtaja, Irti Maasta Oy
aleksi@irtimaasta.fi

Citycon Oyj (Nasdaq Helsinki: CTY1S) on päivittäistavaravetoisten, kaupungeissa sijaitsevien kauppakeskusten johtava omistaja, kehittäjä ja hallinnoija Pohjoismaissa ja Baltiassa. Yhtiön hallinnoiman kiinteistöomaisuuden arvo on yhteensä 5 miljardia euroa ja sen osakkeiden markkina-arvo on 2 miljardia euroa. Lisätietoa Cityconista: www.citycon.fi

Irti Maasta Oy on nopeasti kasvava aktiivisen viihtymisen uranuurtaja, joka tuo elämyksellisyyttä ja viihteellisyyttä kauppakeskuksiin. Irti Maasta Oy on kotimainen, yksityisesti omistettu yritys, joka työllistää yli 20 nuorta huipputekijää eri puolilla Suomea. Suunnittelemme, toteutamme ja operoimme uudentyyppisiä vapaa-ajan keskuksia pääasiassa kauppakeskusympäristöihin. Tavoitteenamme on kasvaa useita kymmeniä kohteita kattavaksi ketjuksi Pohjoismaissa ja Baltiassa. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta www.irtimaasta.fi