Ison Omenan bussiterminaalitason liiketilat avautuvat

CITYCON OYJ   Tiedote   14.11.2017

Länsimetron liikenne käynnistyy tämän viikon lauantaina 18.11. Samalla avataan Ison Omenan bussiterminaalitasolla sijaitseva osa kauppakeskusta. Tämän jälkeen Ison Omenan laajennusosan kaikki liiketilat ovat valmiina ja avoinna kauppakeskuksen asiakkaille.

Bussiterminaalitason kaikki 14 liiketilaa on vuokrattu. Metroliikenteen avauspäivänä eli 18.11. avautuu suurin osa uusista myymälöistä ja palveluista: K-market, Ego by YA, Karkkitori, kaksi R-Kioskia, Jungle Juice Bar, Artesaanileipomo Gateau, Picnic, Musti ja Mirri, Fast&Furry, Pelaamo ja Subway. Muut palvelut: Starbucks, Kotipizza ja Kung Food Panda avautuvat lähiviikkojen aikana.

”Olemme erittäin iloisia, että metroliikenne vihdoin käynnistyy ja Iso Omena saa viimeisen sinettinsä. Metro lisää merkittävästi Ison Omenan saavutettavuutta julkisen liikenteen avulla. On hienoa, että pääsemme avaamaan bussiterminaalin liiketilat ja loputkin vuokralaisemme voivat avata myymälänsä. Metroliikenteen aloitus vauhdittaa entisestään kaikkien kauppakeskuksen vuokralaisten joulukauppaa”, Cityconin kaupallinen johtaja Sanna Yliniemi sanoo.

Lisätiedot:

Sanna Yliniemi, kaupallinen johtaja
sanna.yliniemi@citycon.com

Citycon on päivittäistavarakauppavetoisten, kaupungeissa sijaitsevien kauppakeskusten johtava omistaja, kehittäjä ja hallinnoija Pohjoismaissa ja Baltiassa. Yhtiön hallinnoiman kiinteistöomaisuuden arvo on yhteensä noin 5 miljardia euroa ja sen osakkeiden markkina-arvo on noin 2 miljardia euroa. Citycon on markkinajohtaja Suomessa ja se on markkinajohtajien joukossa Norjassa, Ruotsissa ja Virossa ja sillä on jalansija Tanskan markkinoilla.