• Citycon Oyj/

Isoon Omenaan pienille yrityksille suunnattu toimistohotelli Boffice – myös kahvilatarjonta laajenee marraskuussa

Citycon Oyj Tiedote 10.10.2024

Isossa Omenassa avataan pienyritysten toimitilatarpeisiin suunnattu toimistohotelli Boffice. Lähialueilla asuville yrittäjille Iso Omena tarjoaa paitsi keskeisen sijainnin, myös runsaasti liikkeitä, ravintoloita sekä hyvät kulkuyhteydet.

Startup-yritys Boffice avaa lokakuun lopussa uuden, pienille yrityksille ja yrittäjille suunnatun toimistohotellin Isoon Omenaan. Bofficen toimistohotelli Isossa Omenassa on ensimmäinen laatuaan Cityconin keskuksissa Suomessa. Avauksen myötä Matinkylään saadaan uusia pientoimistoja yli 30 uudelle yritykselle.

Kotimainen, vuonna 2020 perustettu Boffice tarjoaa pienille yrityksille ja yrittäjille edullisia toimistotiloja hyvällä sijainnilla. Yritys on tähän mennessä avannut kahdeksan toimistohotellia pääkaupunkiseudulla, ja Ison Omenan toimistohotelli on järjestyksessään jo yrityksen yhdeksäs. Toimistohotelli sijoittuu Isossa Omenassa B-toimistotorniin.

Bofficen toimitusjohtaja Tommi Oran mukaan kohtuuhintaisille, pienille toimistoille on paljon kysyntää, vaikka toimitilojen täyttöasteet ovatkin viime vuosina laskeneet.

”Asiakaskyselymme perusteella järkevä hinta ja helposti saavutettava sijainti ovat tällä hetkellä kriittisiä tekijöitä yrittäjille toimiston valinnassa. Helsingin keskustan sijaan moni yrittäjistä suuntaa nyt lähialueiden kasvukeskuksiin, sillä toimiston toivotaan sijaitsevan lähellä kotia. Esimerkiksi Matinkylän lähellä asuville yrittäjille Iso Omena on hyvin keskeinen ja käytännöllinen sijainti”, toteaa Bofficen toimitusjohtaja Tommi Ora.

”Iso Omena pystyy tarjoamaan toimistohotellin vuokralaisille monipuoliset palvelut, sillä meillä on yli 200 liikettä sekä kymmeniä ravintoloita ja kahviloita. Keskukseen on myös hyvät kulkuyhteydet niin julkisilla liikennevälineillä kuin omalla autollakin. Isosta Omenasta löytyy toimistotiloja myös isompaan ja perinteisempään tarpeeseen ”, muistuttaa Ison Omenan Asset Manager Hannis Raitanen.

Kaisan Café täydentää kahvilatarjontaa

Myös Ison Omenan kahvilatarjonta laajenee, kun Kaisan Café avaa ovensa 1. marraskuuta keskuksen katutasossa, lähellä Piispansillan metropäädyn sisäänkäyntiä. Vuonna 1987 Kaisa Hännikäisen perustama kahvila on tunnettu erityisesti jättimäisen suurista ja herkullisista korvapuusteistaan.

Ison Omenan markettitasolta löytyy myös Kanniston Leipomon pop up -myymälä ensi kevääseen saakka. Perinteikkään, vuonna 1914 perustetun leipomon artesaanileivät ja -pullat leivotaan perinteisiä leivontatekniikoita hyödyntäen.

Kuvat Bofficen toimitiloista: M2 Media

Lisätietoja:

Hannis Raitanen

Asset Manager, Iso Omena

hannis.raitanen@citycon.com

Tommi Ora

Toimitusjohtaja, Boffice

tommi@boffice.fi

Citycon on johtava monikäyttöisten, välttämättömyyshyödykkeisiin keskittyvien keskusten omistaja ja kehittäjä Pohjoismaissa ja Baltiassa. Hallinnoimamme kiinteistöomaisuuden arvo Pohjoismaissa on yhteensä noin 4,2 miljardia euroa. Suomen, Ruotsin, Norjan, Tanskan ja Viron suurimmissa kaupungeissa sijaitsevista keskuksistamme on suora yhteys julkiseen liikenteeseen. Kehitämme ainutlaatuisia kohteita, joista luomme kestäviä yhteisöjä ja eläväisiä kaupunkeja. Vähittäis- ja päivittäistavarakauppaan, terveydenhuoltoon ja julkisiin palveluihin sekä toimisto- ja asuintiloihin keskittyvät keskuksemme palvelevat miljoonia asiakkaita vuosittain.

Cityconilla on investointitason luottoluokitus Standard & Poor’s:lta (BBB-). Cityconin osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä (ticker: CTY1S.HE).

www.citycon.com/fi