JD Sports avaa Tampereen ensimmäisen myymälän Koskikeskukseen

CITYCON OYJ   10.4.2018

Koskikeskus vahvistaa asemaansa Tampereen johtavana urheilu- ja vapaa-ajan kaupan keskuksena, kun brittiläinen urheilukaupan ketju JD Sports avaa siellä Tampereen ja Pirkanmaan ensimmäisen myymälänsä tämän vuoden alkusyksyllä.

JD Sports on kansainvälinen ketju, jolla on liikkeitä useissa eri maissa, mutta se on uusi toimija Suomen markkinoilla. Koskikeskuksen uusi myymälä on heidän toinen avauksensa Suomessa. Noin 400 neliömetrin suuruinen myymälä sijoittuu Koskikeskuksen ensimmäiseen kerrokseen, lähelle kauppakeskuksen keskusaukiota.

”Koskikeskus on Tampereen seudun vahva urheilu- ja vapaa-ajan kaupan sekä terveyden ja hyvinvoinnin palveluiden keskittymä. Haluamme, että näidenkin tuotteiden ja palveluiden osalta Koskikeskus on ensisijainen asiointipaikka myös tulevaisuudessa. Nyt allekirjoitettu vuokrasopimus JD Sportsin kanssa luonnollisesti vahvistaa tätä asemaa. Pidän tärkeänä signaalina myös sitä, että iso, kansainvälinen brändi valitsee Tampereella sijainnikseen Koskikeskuksen”, Cityconin kaupallinen johtaja Mari Laaksonen sanoo.

Lisätietoja:

Mari Laaksonen, kaupallinen johtaja
mari.laaksonen@citycon.com

Citycon on päivittäistavarakauppavetoisten, kaupungeissa sijaitsevien kauppakeskusten johtava omistaja, kehittäjä ja hallinnoija Pohjoismaissa. Yhtiön hallinnoiman kiinteistöomaisuuden arvo on yhteensä noin 5 miljardia euroa ja sen osakkeiden markkina-arvo on noin 2 miljardia euroa. Citycon on markkinajohtaja Suomessa ja se on markkinajohtajien joukossa Norjassa, Ruotsissa ja Virossa ja sillä on jalansija Tanskan markkinoilla.