Lidl avaa uuden myymälän kauppakeskus Columbuksessa

CITYCON OYJ        2.4.2019

Vuosaaressa sijaitsevassa kauppakeskus Columbuksessa avataan uusi Lidl-päivittäistavaramyymälä kesällä 2020. Uudessa Lidlissä on myymäläpinta-alaa noin 1300 neliömetriä ja se sijoittuu kauppakeskuksen ensimmäiseen kerrokseen, Vuosaaren metroaseman vieressä olevan sisäänkäynnin läheisyyteen. Seuraavaksi haetaan myymälän rakentamisen vaatimat luvat, ja rakennustyöt käynnistetään niiden mukaisesti.

”Kauppakeskus Columbuksen kaupallinen tarjonta painottuu jatkossa yhä voimakkaammin päivittäisen arjen asioinnin tarpeisiin. Kauppakeskuksessa on Lidlin avauksen jälkeen kolme päivittäistavarakauppaa: Lidl, K-supermarket ja S-market. Näiden lisäksi Columbuksessa useita muita mutkattoman arjen tarpeita palvelevia myymälöitä, esimerkiksi Tokmanni ja kodinsisustamisen myymälä Jysk”, Cityconin keskuspäällikkö Topi Pasila kertoo.

Columbus on Lidlin avauksen jälkeen Itä-Helsingin alueella ainoa kauppakeskus, josta löytyy kolmen päivittäistavarakaupan ketjujen myymälät.

”Uusi myymälä palvelee erityisesti paikallisia asukkaita, metromatkustajia ja kauppakeskuksessa autolla asioivia. Columbuksen Lidl täydentää palveluverkostoamme Vuosaaren alueella”, Lidlin liikepaikkapäällikkö Patrick Blomqvist sanoo.

Vuosaaren alue on jo nyt tiivis alue, jossa asuu yli 35 000 ihmistä. Mutta lähivuosina Columbuksen välittömään läheisyyteen rakennetaan vielä paljon lisää uusia asuntoja ja alueen asukasmäärä kasvaa edelleen.

”Monipuolistuvan päivittäisasioinnin tarjonnan myötä Columbus palvelee kasvavan Vuosaaren asukkaita entistäkin paremmin”, Topi Pasila toteaa.

Lisätietoja:

Topi Pasila, keskuspäällikkö
Puhelin 040 187 5090
topi.pasila@citycon.com

Citycon on päivittäistavarakauppavetoisten, kaupungeissa sijaitsevien kauppakeskusten johtava omistaja, kehittäjä ja hallinnoija Pohjoismaissa. Yhtiön hallinnoiman kiinteistöomaisuuden arvo on yhteensä noin 4,5 miljardia euroa. Citycon on markkinajohtaja Suomessa ja se on markkinajohtajien joukossa Norjassa, Ruotsissa ja Virossa ja sillä on jalansija Tanskan markkinoilla.

www.citycon.com/fi