Mikko Hentinen johtamaan Cityconin pohjoismaista investointitiimiä

Citycon Oyj Tiedote 7.10.2024

Citycon on nimittänyt pohjoismaisen investointitiimin vetäjäksi (Head of Investment) Mikko Hentisen 30.9.2024 alkaen.

Uudessa tehtävässään aloittanut Mikko Hentinen (KTM) vastaa Cityconin investointistrategiasta sekä tunnistaa kasvumahdollisuudet sekä varmistaa, että yritys lukeutuu jatkossakin toimialansa kärkiyrityksiin.

Hentinen siirtyi Cityconille United Bankersilta salkunhoitajan tehtävistä, jota ennen hän toimi yli seitsemän vuoden ajan Cityconilla eri tehtävissä.

”Viime vuodet ovat olleet hyvin opettavaisia ja antoivat uutta näkökulmaa ja osaamista kiinteistösijoitustoimintaan. On hienoa palata takaisin ja päästä jatkamaan töitä Cityconilla, sillä täällä on hyvä ja osaava johto sekä henkilökunta, joiden kanssa voimme saada paljon aikaan”, toteaa Mikko Hentinen.

”Olen iloinen saadessani toivottaa Mikon takaisin yritykseemme. Hän tuntee arvomme ja toimintatapamme, minkä lisäksi hänellä on arvokasta kokemusta yrityksemme ulkopuolelta, mikä tekee hänestä juuri oikean henkilön kyseiseen tehtävään”, toteaa Cityconin kiinteistökehittämisestä sekä investoinneista vastaava johtaja (CDO) Erik Lennhammar.

Lisätietoja:

Mikko Hentinen, Head of Investment

mikko.hentinen@citycon.com

Tarja Parkkila, viestintäpäällikkö

Puhelin 040 756 0545

tarja.parkkila@citycon.com

Citycon on johtava monikäyttöisten, välttämättömyyshyödykkeisiin keskittyvien keskusten omistaja ja kehittäjä Pohjoismaissa ja Baltiassa. Hallinnoimamme kiinteistöomaisuuden arvo Pohjoismaissa on yhteensä noin 4,2 miljardia euroa. Suomen, Ruotsin, Norjan, Tanskan ja Viron suurimmissa kaupungeissa sijaitsevista keskuksistamme on suora yhteys julkiseen liikenteeseen. Kehitämme ainutlaatuisia kohteita, joista luomme kestäviä yhteisöjä ja eläväisiä kaupunkeja. Vähittäis- ja päivittäistavarakauppaan, terveydenhuoltoon ja julkisiin palveluihin sekä toimisto- ja asuintiloihin keskittyvät keskuksemme palvelevat miljoonia asiakkaita vuosittain.

Cityconilla on investointitason luottoluokitus Standard & Poor’s:lta (BBB-). Cityconin osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä (ticker: CTY1S.HE).

www.citycon.com/fi