• Citycon Oyj/

Muistutuskutsu medialle: Tervetuloa tutustumaan kaupunkikeskus Lippulaivaan ja Espoonlahden metroasemaan

Lippulaiva on Suur-Espoonlahden uusi, 150 000 neliötä käsittävä kaupunkikeskus. Lippulaivan kokonaisuuteen kuuluu liikkeiden, palveluiden ja toimistotilojen lisäksi lisäksi kahdeksan asuinkerrostaloa, ja sen yhteyteen sijoittuu myös Espoonlahden metroasema ja bussiterminaali. Kaupunkikeskus Lippulaiva avaa ovensa asiakkaille torstaina 31. maaliskuuta klo 10.00. Tervetuloa tutustumaan ennakkoon Lippulaivaan ja vuonna 2023 aukeavaan Espoonlahden metroasemaan

Aika: Ke 30.3. klo 10.00 (aamiainen tarjolla klo 9.30 alkaen)

Paikka: Lippulaiva, os. Espoonlahdenkatu 4, 02320 Espoo

Tilaisuudessa mukana ovat Cityconin toimitusjohtaja F. Scott Ball, kiinteistökehitys- ja sijoitusjohtaja, Erik Lennhammar, kiinteistökehitysjohtaja Risto Seppo, liiketoimintajohtaja Mari Laaksonen sekä Länsimetron toimitusjohtaja Ville Saksi.

Lippulaivan ja Espoonlahden uuden metroaseman lisäksi tilaisuudessa on mahdollista tutustua Cityconin uusiin vuokra-asuntoihin. Kyseessä on ensimmäinen kerta, kun Citycon toteuttaa omaa vuokra-asuntotuotantoa. Nähtävillä on kaksi kalustettua malliasuntoa As Oy Lippulaivan Loisteessa.

Pyydämme ilmoittamaan osallistumisestanne tilaisuuteemme viimeistään perjantaina 25.3. tarja.parkkila@citycon.com.

Lisätietoja:

Viestintäpäällikkö Tarja Parkkila, Citycon Oyj

puh. 040 756 0545, tarja.parkkila@citycon.com

Viestintäjohtaja Satu Linkola, Länsimetro Oy

puh. 046 877 3392, satu.linkola@lansimetro.fi

Citycon on johtava monikäyttöisten kaupunkikeskusten omistaja, kehittäjä ja hallinnoija. Keskeisillä kaupunkialueilla sijaitsevissa keskuksissamme vähittäiskauppa, toimistotilat ja asuminen yhdistyvät hyvin toimiviin liikenneyhteyksiin. Olemme sitoutuneet kestävään kiinteistönhoitoon, ja hallinnoimamme kiinteistöomaisuuden arvo Pohjoismaissa on yhteensä noin 4,5 miljardia euroa. Päivittäistavarahyödykkeitä, terveydenhuollon palveluita sekä muita palveluita tarjoavat keskuksemme vastaavat asiakkaidemme jokapäiväisiin tarpeisiin.

www.citycon.com/fi