Cloud Solutions palkkasi pelintekijän johtamaan muutosta

Report this content

Riippumaton pilvenrakentaja Cloud Solutions on nimittänyt Tomi Luhtalan Transformation Executiveksi.

”Tehtäväni on asiakkaan it-infrastruktuurin ja siihen liittyvien palvelujen muuttaminen paremmin toimiviksi sekä kokonaan uusien palvelujen luominen. Tätä kautta olemme mukana myös uuden liiketoiminnan kehittämisessä asiakkaallemme. Muutoksen lisäksi uudet toimintatavat pitää pystyä jalkauttamaan osaksi päivittäistä työtä”, Luhtala valottaa toimenkuvaansa.

Luhtalalla on lähes 20 vuoden kokemus IT-alalta. Ennen Cloud Solutionsille tuloaan hän työskenteli Atoksella liiketoiminnan ja teknologiapalvelujen kehittämisestä vastaavana johtajana Pohjoismaiden tasolla.

”Cloudissa minua houkutteli yrityksen kyky toimia ketterästi, joustavasti ja sitoutumattomasti. Yrityksen arvot ja strategia ovat myös minun näkökulmastani kohdallaan. Vaikka Cloud Solutions on vielä suhteellisen pieni, se on alalla erittäin arvostettu ja tunnetaan luotettavana kumppanina”, sanoo Luhtala.

”Meillä Cloudissa ajatellaan asiakaslähtöisesti, havaitse ja tee -periaatteella. Jos huomataan, että jokin ei toimi parhaalla mahdollisella tavalla, se korjataan. Samalla mietitään, miten lähdetään kehittämään uutta liiketoimintaa. Tähän ympäristöön Tomin kokemus, asenne ja osaaminen sopivat täydellisesti”, sanoo Cloud Solutionsin operatiivinen johtaja Mika Salminen.

Aktiiviurheilija-aikoinaan Luhtala voitti muun muassa amerikkalaisen jalkapallon SM-kultaa. Hän on myös valmentanut juniorijoukkueita perinteisemmän jalkapallon puolella.

”Urheilussa olen oppinut, että oikealla asenteella voi päästä pitkälle. Kun ammattitaito ja asenne kohtaavat, syntyy huippuosaajia. Yritän junnuillekin aina teroittaa, että asiat pitää ottaa tosissaan, mutta ei liian ryppyotsaisesti. Tekemisestä pitää nauttia, jotta syntyy tulosta. Tätä ohjetta haluan noudattaa myös työssäni”, Luhtala sanoo.

Lisätietoa:
Mika Salminen, operatiivinen johtaja, Cloud Solutions CS Oy
mika.salminen@cloudsolutions.fi
Puh. 040 510 6466

Cloud Solutions on riippumaton pilvenrakentaja. Läpinäkyvyyttä korostava toimintamalli perustuu valinnanvapauden säilyttävään hallintakerrokseen ja ketteriin pilviratkaisuihin. Pitkälle automatisoidut private- ja hybrid cloud -ympäristöt tuovat asiakkaille merkittäviä säästöjä IT-palveluntuotannon kustannuksissa ja nopeuttavat muutosten toteuttamista. Suomalaisen vuonna 2011 perustetun Cloud Solutionsin palveluksessa on noin 30 IT-alan moniosaajaa. Liiketoiminnan keskeinen laatutavoite on poikkeuksellisen korkea asiakastyytyväisyys. Lisätietoa: www.cloudsolutions.fi.

Avainsanat: