Mika Salminen vauhdittamaan pilviratkaisumyynnin kasvua

Cloud Solutions rekrytoi ensimmäisen myyntijohtajansa

Lehdistötiedote 14.3.2013

Riippumaton pilvenrakentaja Cloud Solutions on kutsunut myyntijohtajakseen Mika Salmisen. Samalla Salmisesta tulee yhtiön osakas. Vuonna 2011 perustettu Cloud Solutions on vahvalla kasvu-uralla.

Mittavan myyntiuran heti opintojensa päättymisestä saakka ICT-alalla tehnyt Mika Salminen on ensimmäinen myyntijohtaja Cloud Solutions -yhtiön historiassa. Salminen on viimeksi toiminut Corenetin myyntijohtajana. Sitä ennen hän on kerryttänyt osaamistaan johtotehtävissä muun muassa Atealla, Oraclella, Hyperionilla, Sybasessa ja QPR Softwarella.

”Olen ehtinyt nähdä ICT-alan kehitystä ja trendejä niin softa-, rauta-, tietokanta- ja tietoliikenne-bisneksissä kuin toimistolaskennassa, ERP-ratkaisuissa ja älypuhelinsovelluksissa. Nyt on vuorossa kaikkien yritysten ja organisaatioiden tietohallintoja ravisuttava pilvimaailma”, Mika Salminen kuvailee urapolkuaan.

”Cloud Solutions tuntui heti omanlaiseltani toimintaympäristöltä. Nuoreen yritykseen on rekrytoitu erittäin kokeneita ammattilaisia. Keskinäisen osaamisen arvostuksen ilmapiirin aistii nopeasti. On innostavaa hypätä sellaisen yhtiön kelkkaan, joka on lähtenyt upeasti lentoon. Silloin myös työn tekeminen on keskimääräistä hauskempaa”, toteaa Salminen.

Kaksi vuotta sitten perustetun ja henkilöstönsä omistaman Cloud Solutionsin liikevaihto kasvaa yli 50 %:n vuosivauhtia ja tulos on selvästi positiivinen.

”Nyt oli oikea hetki hakea myynnin ammattilaista eli meiltä puuttuvaa palasta. Mika Salminen tulee johtamaan myyntiämme ja varmistamaan, että tuotamme asiakkaille sellaista tietoa ja palvelua, joiden avulla he saavat aikaan merkittäviä säästöjä IT-palveluntuotannossa. Tavoitteet ovat siis kovia”, kertoo Mika Ulmanen, Cloud Solutionsin toimitusjohtaja ja perustaja.

Pressikuvat: http://www.netprofile.fi/pressphotos/cloud_solutions

Lisätietoja:

Mika Ulmanen, toimitusjohtaja, Cloud Solutions CS Oy, mika.ulmanen@cloudsolutions.fi, puh. 040 849 2075

Mika Salminen, myyntijohtaja, Cloud Solutions CS Oy, mika.salminen@cloudsolutions.fi, puh. 040 510 6466

Cloud Solutions on riippumaton pilvenrakentaja. Läpinäkyvyyttä korostava toimintamalli perustuu valinnanvapauden säilyttävään hallintakerrokseen ja ketteriin pilviratkaisuihin. Pitkälle automatisoidut private- ja hybrid cloud -ympäristöt tuovat asiakkaille merkittäviä säästöjä IT-palveluntuotannon kustannuksissa ja nopeuttavat muutosten toteuttamista. Suomalaisen vuonna 2011 perustetun Cloud Solutionsin palveluksessa on yli 20 IT-alan moniosaajaa. Liiketoiminnan keskeinen laatutavoite on poikkeuksellisen korkea asiakastyytyväisyys. Lisätietoa: www.cloudsolutions.fi.

Avainsanat: