AGAlla uusi palvelupiste Leppävirralla

AGA on avannut uuden palvelupisteen Leppävirralle. Blue Truck Service Oy:n yhteydessä toimiva palvelupiste on palvellut asiakkaita lokakuun alusta. Asiakas saa sieltä kaikki tarvitsemansa teollisuuskaasut, nestekaasun sekä tarvikkeet.

Blue Truck Service on erikoistunut raskaan kaluston päällirakenne- ja korjaamopalveluihin.

”Leppävirralla ja sen ympäristössä on paljon autoilijoita, maatiloja ja pienyrityksiä, jotka tarvitsevat kaasua. Kaasumyynti istuu hyvin yhteen rengasmyynnin ja raskaan kaluston myynnin kanssa”, korjaamopäällikkö Marko Kuohukivi sanoo.

Lähimmän AGA-palvelupisteen löydät helposti osoitteessa:

www.aga.fi/myyntipisteet

Palvelupisteen yhteystiedot:

Blue Truck Service Oy

Tervonlammentie 4, 79100 Leppävirta

www.bts.fi

Marko Kuohukivi

korjaamopäällikkö, Blue Truck Service Oy

Pekka Heino

piiripäällikkö, Oy AGA Ab

p. 0400 677 533

Oy AGA Ab on osa Linde Groupia, joka on maailman johtavia teollisuuskaasu- ja teknologiayhtiöitä. Linde Groupilla on noin 62 000 työntekijää yli 100 maassa. Suomen AGA on osa Linde Groupin Pohjois-Euroopan yksikköä, johon kuuluvat kaikki Pohjoismaat sekä Baltian maat. AGA on alueensa johtava teollisuuskaasujen toimittaja, jonka kokonaisratkaisuihin sisältyvät mm. kaasut, kaasulaitteistot, prosessiosaaminen sekä koulutus- ja huoltopalvelut. AGAn kehittynyt kaasuteknologia auttaa asiakkaita parantamaan kannattavuutta, turvallisuutta ja laatua sekä suojelemaan samalla ympäristöä.

AGA