AGAlla uusi palvelupiste Pieksämäellä

AGA on avannut uuden palvelupisteen Pieksämäelle. Naaran Huoltopalvelu on myynyt AGAn teollisuuskaasuja, nestekaasuja ja tarvikkeita syyskuun alusta asti.

Naaran Huoltopalvelu tarjoaa sähköasennusta sekä huolto- että kunnossapitopalveluja niin teollisuudelle kuin kuluttajillekin.

”AGAn kaasut istuvat palvelujemme kanssa hyvin yhteen. Palvelemme muun muassa kuluttajia ja metallialan yrityksiä, joita Pieksämäellä on kohtuullisesti”, sanoo yrittäjä Kari Liukkonen.

Palvelupiste on avoinna arkisin kello 7−16.

Palvelupisteen yhteystiedot:

Naaran Huoltopalvelu Ky

Vilhontie 1 A, 76150 Pieksämäki

www.naaranhuoltopalvelu.fi

Lähimmän palvelupisteen löydät helposti osoitteesta www.aga.fi/myyntipisteet

Kari Liukkonen, Naaran Huoltopalvelu Ky

Pekka Heino

piiripäällikkö, Oy AGA Ab

p. 0400 677 533

Oy AGA Ab on osa Linde Groupia, joka on maailman johtavia teollisuuskaasu- ja teknologiayhtiöitä. Linde Groupilla on noin 62 000 työntekijää yli 100 maassa. Suomen AGA on osa Linde Groupin Pohjois-Euroopan yksikköä, johon kuuluvat kaikki Pohjoismaat sekä Baltian maat. AGA on alueensa johtava teollisuuskaasujen toimittaja, jonka kokonaisratkaisuihin sisältyvät mm. kaasut, kaasulaitteistot, prosessiosaaminen sekä koulutus- ja huoltopalvelut. AGAn kehittynyt kaasuteknologia auttaa asiakkaita parantamaan kannattavuutta, turvallisuutta ja laatua sekä suojelemaan samalla ympäristöä.