AGAlla uusi palvelupiste Tampereella

AGA on avannut palvelupisteen Tampereen Ruskossa. Öljycenter Finland Oy on palvellut kaasuasiakkaita elokuun lopusta asti.

Öljycenter myy voiteluaineita, polttonesteitä sekä kemikaaleja pääasiassa yritysasiakkaille. Nyt palvelua täydentävät AGAn teollisuuskaasut, nestekaasu ja erilaiset tarvikkeet.

”Tarkoituksemme on palvella entistä useampia alueen yrityksiä kokonaisvaltaisella tuotevalikoimalla. Ruskon teollisuusalueella toimii runsaasti muun muassa metallialan yrityksiä AGAn kaasut laajentavat hyvin tarjontaamme”, yrittäjä Janne Ansakorpi sanoo.

”Asiakkaitamme kiinnostaa entistä enemmän niin kaasuja, teollisuusvoiteluaineita kuin polttonesteitäkin koskeva tuotetietous. Henkilökohtaisen teknisen neuvonnan avulla autamme heitä tehostamaan ja parantamaan työskentelyään.”

AGAlla ei ole aiemmin ollut palvelupistettä Ruskossa tai Hervannassa, joten uusi palvelupiste parantaa palvelua Tampereella. AGAn asiakasselvitysten mukaan kaasun käyttäjät arvostavat saatavuutta ja läheisyyttä.

Lähimmän AGA-palvelupisteen löydät helposti osoitteesta:

www.aga.fi/myyntipisteet

Palvelupisteen yhteystiedot:

Öljycenter Finland Oy
Tauskonkatu 25, 33720 Tampere

www.oljycenter.fi

Avoinna: ma–pe 8–16

Janne Ansakorpi

yrittäjä, Öljycenter Finland Oy

Hannu Kyöstilä

piirimyyjä, Oy AGA Ab

puh. 050 592 1199