AGAn uusi puolen litran vesipullo kulkee mukana

AQVIAn puolen litran PET-pullo kulkee mukana sinne, minne sinäkin. Skandinaavisen puhdaslinjaiset mustat ja valkoiset uutuuspullot kestävät katseen niin kuntosalilla kuin piknikillä.

– Monet asiakkaamme ovat tottuneet juomaan hiilihapotettua vettä kotonaan. He haluavat säästää sekä rahaa että luontoa. Mukana kulkeva pullo on kätevä vaihtoehto kaupan kalliille vesille myös kodin ulkopuolella, sanoo AGAn avainasiakaspäällikkö Helena Tanskanen.

Bisfenolittomat pullot on valmistettu kierrätettävistä materiaaleista, ja ne sopivat yhteen kaikkien AQVIA®-hiilihapotuslaitteiden kanssa. Tuplapakkauksissa myytävät uutuuspullot ovat saatavilla lokakuusta lähtien.

Tilausnumerot:

330958 AQVIA PET 2 PACK WHITE 500 ML

330959 AQVIA PET 2 PACK BLACK 500 ML

Helena Tanskanen

avainasiakaspäällikkö, Oy AGA Ab

Puh: 010 242 0549

Sähköposti: helena.tanskanen@fi.aga.com

Oy AGA Ab on osa Linde Groupia, joka on maailman johtavia teollisuuskaasu- ja teknologiayhtiöitä. Linde Groupilla on noin 62 000 työntekijää yli 100 maassa. Suomen AGA on osa Linde Groupin Pohjois-Euroopan yksikköä, johon kuuluvat kaikki Pohjoismaat sekä Baltian maat. AGA on alueensa johtava teollisuuskaasujen toimittaja, jonka kokonaisratkaisuihin sisältyvät mm. kaasut, kaasulaitteistot, prosessiosaaminen sekä koulutus- ja huoltopalvelut. AGAn kehittynyt kaasuteknologia auttaa asiakkaita parantamaan kannattavuutta, turvallisuutta ja laatua sekä suojelemaan samalla ympäristöä.

Avainsanat: