Airbus ennustaa ilmailun tulevaisuutta

Lentokonevalmistaja Airbus pitää lehdistölle tilaisuuden ilmailumarkkinoiden näkymistä maailmalla ja Pohjoismaissa

tiistaina 19.2.2013 klo 9.30–12.00
Scandic Simonkentän Pavilion-tilassa, Simonkatu 9, Helsinki.

Airbusin mukaan lentomatkustuksen ja lentokoneiden kysyntä jatkaa edelleen kasvuaan. Airbusin markkinaennusteesta maailman ja erityisesti Pohjoismaiden osalta kertoo Andrew Gordon, markkina-analyyseistä vastaava johtaja. Analyytikko Michaela Vanova kertoo Airbusin tuotteiden tilanteesta.

Toivomme ilmoittautumisia tilaisuuteen 15.2.2013 mennessä: Cocomms Oy, Anna-Mari Tiilikainen, puh. 050 558 0888, anna-mari.tiilikainen(at)cocomms.com

Tervetuloa!

Airbus
Airbus on johtava lentokoneiden valmistaja, jonka tuotevalikoima on markkinoiden nykyaikaisin ja kattavin ja ulottuu 100 hengen koneista aina 500 paikan koneisiin. Airbus on toimittanut yli 7 000 lentokonetta, ja yhtiöllä on yli 330 asiakasta eri puolilla maailmaa. Tilauskannassa on lähivuosina toimitettavaksi noin 4 400 konetta. Airbus on globaali yritys, jolla on suunnittelu- ja tuotantotoimintoja Ranskassa, Saksassa, Isossa-Britanniassa ja Espanjassa. Tytäryhtiöitä on Yhdysvalloissa, Kiinassa, Japanissa sekä Lähi-idässä. Yhtiön pääkonttori on Toulousessa, Ranskassa. Airbus kuuluu EADS-konserniin.